Terug

service nalatigheid

Closed Openbaar

Ecoworld

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. B.

Naar: Ecoworld

05/12/2020

Beste Wij sloten op 5 mei een contract af voor zonnepanelen bij uw firma.Op 6 augustus werden ze eindelijk geplaatst (voorzien was Juli)in augustus kwam een elektricien langs voor ingebruikstelling en zien of installatie in orde was.Er werd geen controle uitgevoerd voor ingebruikstelling. Na herhaaldelijk aandringen , kwam er een tweede elektricien ter plaatse dit in Oktober voor nog eens een ingebruikstelling's nazicht en zien of de installatie in orde was.Op 31 oktober werd er een keuring door ACEG gedaan (inbegrepen in het contract).Bij telefonische navraag (in november)omdat we niets van jullie hoorden, bleek de keuring negatief !!!Er werd een nieuwe elektriciën gestuurd op 18 november om een verliesschakelaar te vervangen die te oud bleek(?). Er diende een nieuwe keuring te gebeuren.Er was afgesproken dat alles voor december zou in orde zou zijn en zeker voor het einde van het jaar. ACEG (die we zelf al eens contacteerden daar jullie niets lieten horen over een nieuwe keuring terwijl dit in het contract en de betaling is inbegrepen) kan er dit jaar niets meer bijnemen. Er is nog geen andere keurder aangesteld op 5 december. Daarmee dreigen we ook ons recht om de terugdraaiende meter te kunnen gebruiken, iets wat ons door uw firma verzekerd werd. Ook de energie van dit jaar is dus verloren. We verzoekende keuring voor einde van de maand in orde te brengeneen vergoeding voor de energie die ons niet ten goede kwam.Onze slotfactuur met nummer 2020/1027 werd reeds betaald op 29/08/2020 MAAR DE INSTALLATIE IS NOG STEEDS NIET GEKEURD en mag aldus nog niet genieten van zijn gebruik.graag snel een antwoord gezien de dringendheid en de afspraken van weleer.Alix Van Ransbeeck en Tijl Bossuyt

Berichten (1)

T. B.

Naar: Ecoworld

23/12/2020

GeachteTot op vandaag is er geen gevolg gegeven aan onze klacht en blijft de nalatigheid. De tijd dringt, u beloofde dat dit in 2020 in orde zou komen maar dat is na al die tijd nog steeds niet waar. We kregen ook geen bericht terug op onzer klacht, we zien ons genoodzaakt een advocaat in te schakelen en schadevergoeding te eisen als dit niet in orde komt.Een antwoordt vanuit uw bedrijf is iets wat toch moet kunnen en het in orde brengen van de inspectie zodat we ons in regel kunne stellen binnen de afgesproken termijn namelijk dit jaar.... al zou dat maanden eerder gekund hebben als uw diensten goed hadden gewerkt!ik reken op een antwoord en actie om alles nog in regel te brengen voor het einde van het jaar.groetAlix Van Ransbeeck en Tijl Bossuyt


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform