Beste Wij sloten op 5 mei een contract af voor zonnepanelen bij uw firma.Op 6 augustus werden ze eindelijk geplaatst (voorzien was Juli)in augustus kwam een elektricien langs voor ingebruikstelling en zien of installatie in orde was.Er werd geen controle uitgevoerd voor ingebruikstelling. Na herhaaldelijk aandringen , kwam er een tweede elektricien ter plaatse dit in Oktober voor nog eens een ingebruikstelling's nazicht en zien of de installatie in orde was.Op 31 oktober werd er een keuring door ACEG gedaan (inbegrepen in het contract).Bij telefonische navraag (in november)omdat we niets van jullie hoorden, bleek de keuring negatief !!!Er werd een nieuwe elektriciën gestuurd op 18 november om een verliesschakelaar te vervangen die te oud bleek(?). Er diende een nieuwe keuring te gebeuren.Er was afgesproken dat alles voor december zou in orde zou zijn en zeker voor het einde van het jaar. ACEG (die we zelf al eens contacteerden daar jullie niets lieten horen over een nieuwe keuring terwijl dit in het contract en de betaling is inbegrepen) kan er dit jaar niets meer bijnemen. Er is nog geen andere keurder aangesteld op 5 december. Daarmee dreigen we ook ons recht om de terugdraaiende meter te kunnen gebruiken, iets wat ons door uw firma verzekerd werd. Ook de energie van dit jaar is dus verloren. We verzoekende keuring voor einde van de maand in orde te brengeneen vergoeding voor de energie die ons niet ten goede kwam.Onze slotfactuur met nummer 2020/1027 werd reeds betaald op 29/08/2020 MAAR DE INSTALLATIE IS NOG STEEDS NIET GEKEURD en mag aldus nog niet genieten van zijn gebruik.graag snel een antwoord gezien de dringendheid en de afspraken van weleer.Alix Van Ransbeeck en Tijl Bossuyt