Geachte Vincent,Na u meermaals te contacteren en geen gehoor van u te krijgen, was ik genoodzaakt een mail te sturen op 6/9/18, u hebt direct gereageerd en gemeld dat u niet gediend was met deze dreigement om naar de advocaat te stappen als we geen gehoor kregen van hem, ons antwoord was, dat dit geen dreigement was, maar gehoor geven aan onze rechten als consument.Op 14/9/18 is er een jongeman langs geweest om het probleem te komen constateren aan mijn relax “Mago met opblaasbare lendensteun” waar het defect zich bevind, de jongeman had een nieuwe pompje bij, maar daar lag het niet aan. Door dat hij de lederen omhulsel er niet kan afhalen omdat dit professioneel werd vast gemaakt, kan het zijn dat dit misschien een fabrieksfout is en zou de zetel terug naar de uitvoerder moeten worden gedaan, hij ging u hierover brieven. Wat ik heel raar vind is dat de lendensteun na 4 jaar al stuk zou zijn, hij koste toch 3738€, dit zou toch niet mogen gebeuren! Ik heb de jongeman uitdrukkelijk gevraagd om mij op de hoogte houden en weeral word dit niet gedaan. Na weeral 3 weken geen gehoor van u te krijgen zijn wij genoodzaakt het op deze manier te doen!Iedereen kan verkopen maar de nieuwe moderne ziekte is dat er geen na service meer bestaat en dat wij moeten blijven klagen!!Als consument zijn wij de dupe hiervan.