Terug

Service is beneden alle peil

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. D.

Naar: BNP Paribas Fortis

10/04/2024

Beste,Ik meldde me aan op de Van Benedenlaan in Mechelen om mijn kluis te gebruiken. Ik kreeg geen toegang. Blijkt dat er geen openingsuren meer zijn en je voor alles een afspraak moet maken. Eerst centraliseren jullie alle kantoren naar dat kantoor. Er staat dan steeds een flinke wachtrij met mensen die vragen hebben omdat de desk onderbemand is. En als oplossing sluiten jullie de desk ! Zulke vragen worden niet meer (face/face)opgelost. Zelfs voor de brandkast moet je een afspraak maken. De uitleg dat dit voor de privacy in de kluisruimte is is larie. De toegang wordt geregeld van de desk en indien nodig (1keer gebeurd) wacht je gewoon 5 minuten tot het jouw beurt is. We stonden met drie personen tegelijk met vragen. Niemand werd geholpen. Het leidt alleen tot ruzie waar het personeel zich voor schaamt en schermt met van hogerhand beslist. Wanneer worden jullie terug menselijk ?KD


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform