Terug

SENSEO LEUVEN

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: PHILIPS

18/10/2023

BesteMijn naam is Jens Verhoeven. Ik ben student aan de AP Hogeschool Antwerpen voor Communicatie. Ik wil graag spreken in de naam van mijn vriendin Marthe Onsea en mij, mijn vriendin studeert in Mechelen. Vandaag 17/10/2023 zouden er Senseo koffiemachines weggeven worden aan studenten in Leuven. Toen we dit geweldige initiatief zagen wouden we direct meer weten. Maar toen kwamen we erachter dat er helaas enkel in Leuven nog dagen zouden zijn. Maar we hebben beslist om toch te komen naar Leuven. Toen we de lange treinrit hebben doorstaan en we eenmaal aankwamen bij Alma 2 waren we teleurgesteld door het zien van de mini affiche (in bijlage) die vermeldde dat de 2 dagen geannuleerd waren. Dit kwam door het incident 16/10/2023 in Brussel. Ik snap dat het een grote impact heeft op alles maar we vinden het gewoon raar dat de treinen en metro in Brussel rijden en dat ook de meeste mensen gewoon zijn gaan werken in Brussel zoals onder andere mijn papa. Maar dat deze dagen dan niet kunnen doorgaan vanwege wat er is gebeurd terwijl Leuven niet Brussel is. Het spijtige is gewoon dat dit enkel op de affiches stond aan de ramen van Alma 2 en op jullie website. Aangezien we die niet meer hebben gecheckt de dag zelf stonden we daar redelijk teleurgesteld aangezien ik lang op de trein zat en dat het ticketje ook geld kost en mijn vriendin heeft betaald om te parkeren met de auto. De communicatie kon dus beter. Ik snap dat jullie er niet veel aan kunnen doen van wat er gebeurd is maar wij vroegen ons af hoe wij nog aan een gratis Senseo zouden kunnen geraken zonder er al te ver voor te moeten gaan. Wij keken er echt naar uit en het is wel spijtig om nu geen Senseo te hebben kunnen bemachtigen. We zien ook niet echt de link tussen Brussel en Leuven. En ik heb jullie via verschillende wegen proberen te contacteren wat erg moeilijk is aangezien jullie niet echt bereikbaar zijn wat zeer moeilijk is voor te communiceren met jullie.Hebben jullie een oplossing voor ons zodat we alsnog een Senseo zouden kunnen bemachtigen?Wij kijken uit naar uw antwoord.Alvast bedanktMet vriendelijke groetenJens Verhoeven & Marthe Onsea


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform