Beste, reeds enkele jaren is Scoodle ons enige platform voor agenda, rapport, punten, zorg, mailen naar ouders. De problemen begonnen sinds half sept. Ik kon niet meer mailen als directie/beheerder. Ik kreeg een ticketnummer op de helpdesk. Ondertussen werden de problemen erger en zijn leerkrachten hun gegevens kwijt in hun agenda. Ik zie geen agenda's meer. Ik moet als beheerder alle instellingen terug inzetten zoals bij het begin, 3 jaar geleden. Klassen geraakten ontkoppelt, rechten waren verdwenen... en nu nog steeds niet volledig opgelost! Ik vraag een heel snelle interventie of we zijn genoodzaakt papieren agenda's en rapporten in te voeren. Dat zal de pers graag horen...Ik hoop ook op een financiële compensatie daar wij ruim een maand, en misschien nog langer, geen gebruik konden maken van het digitale platform + alle uren die ik er als leek in ICT heb moeten insteken.. heel veel werktijd voor andere prioriteiten. Ik betreur het dat er geen enkele ICT'er dit voor ons kon rechtzetten op 1 dag. Ook onze ICT-coördinator werd constant gevraagd dingen aan te leveren, foto's enzo om alles te onderzoeken. Een heel vervelende situatie die wij tot nu toe niet durfden melden aan ouders maar we gaan nu niet verder kunnen...