Terug

Scoodle onbruikbaar in VBS ZEVI

Opgelost Openbaar

Plantyn Scoodle

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. V.

Naar: Plantyn Scoodle

10/10/2023

Beste, reeds enkele jaren is Scoodle ons enige platform voor agenda, rapport, punten, zorg, mailen naar ouders. De problemen begonnen sinds half sept. Ik kon niet meer mailen als directie/beheerder. Ik kreeg een ticketnummer op de helpdesk. Ondertussen werden de problemen erger en zijn leerkrachten hun gegevens kwijt in hun agenda. Ik zie geen agenda's meer. Ik moet als beheerder alle instellingen terug inzetten zoals bij het begin, 3 jaar geleden. Klassen geraakten ontkoppelt, rechten waren verdwenen... en nu nog steeds niet volledig opgelost! Ik vraag een heel snelle interventie of we zijn genoodzaakt papieren agenda's en rapporten in te voeren. Dat zal de pers graag horen...Ik hoop ook op een financiële compensatie daar wij ruim een maand, en misschien nog langer, geen gebruik konden maken van het digitale platform + alle uren die ik er als leek in ICT heb moeten insteken.. heel veel werktijd voor andere prioriteiten. Ik betreur het dat er geen enkele ICT'er dit voor ons kon rechtzetten op 1 dag. Ook onze ICT-coördinator werd constant gevraagd dingen aan te leveren, foto's enzo om alles te onderzoeken. Een heel vervelende situatie die wij tot nu toe niet durfden melden aan ouders maar we gaan nu niet verder kunnen...

Berichten (6)

Plantyn Scoodle

Naar: E. V.

10/10/2023

- Typ uw reactie boven deze regel -Beste Klachtenbox,We hebben je melding (251283) goed ontvangen en beantwoorden de vraag zo spoedig mogelijk.Wens je aanvullende opmerkingen toe te voegen, beantwoord dan eenvoudig dit bericht.Op onze support pagina kan je alvast ook heel wat informatie terugvinden.Met vriendelijke groeten,Het Helpdesk team--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Plantyn.[LRD0GX-RRM9Y]

Plantyn Scoodle

Naar: E. V.

11/10/2023

- Typ uw reactie boven deze regel - Sabah (Plantyn) 11 okt 2023 18:53 CEST Bestewij zijn reeds in communicatie met de klant en trachten het probleem zo spoedig mogelijk op te lossen.Hierbij de feedback die we vanmorgen ook doorstuurde:De vermelde factuur was een door het systeem automatisch gegenereerde facturatie op basis van hetgeen we vorig jaar factureerde. Dit werd zonet rechtgezet met credit nota: CRM-PU-00010831De correcte facturatie van Scoodle Track voor het huidige schooljaar zal in de komende weken gebeuren en Mevrouw Van de Velde kan dan contact opnemen met onze regioverantwoordelijke om aan te geven welke compensatie ze verwacht. Uiteraard betreuren wij zelf ten zeerste dat de school ongemakken heeft ondervonden bij het gebruik van ons digitaal platform bij de opstart van het schooljaar, maar we geloven wel dat wij zeker beschikbaar/bereikbaar zijn om dit samen met de klant te bespreken.Met vriendelijke groeten,Sabah Klachtenbox 10 okt 2023 22:40 CEST Dit e-mailbericht is een service van Plantyn. Powered by Premium Plus[LRD0GX-RRM9Y] Dit e-mailbericht is een service van Plantyn. Powered by Premium Plus[LRD0GX-RRM9Y]

Plantyn Scoodle

Naar: E. V.

11/10/2023

Beste,Ik bevestig dat de telefonische ondersteuning vanuit Scoodle de laatste twee dagen in een versneld tempo gebeurd is. Waarschijnlijk omdat ik vanaf maandag tot nu bijna aanhoudend met dit probleem bezig was, samen met onze ICT-coa¶rdinator en administratief medewerkster.Opvallend: Scoodle legde het probleem bij Informat en omgekeerd.Het feit dat we van 20 september bezig zijn om dit probleem gemeld te krijgen via de helpdesk geeft aan dat de hulp toch eerder traag op gang kwam.Het is pas nadat ik telefonisch ook aangaf naar de pers te stappen met het feit dat de leerkrachten terug naar een papieren agenda moesten en een papieren rapportje dat de hulp op gang kwam.Sinds deze avond kan ik terug mailen. Ik heb een maand lang opnieuw met briefjes moeten communiceren met de ouders.De leerkrachten van Zeveren zijn hun agenda van de maand september kwijt en dienen alle instellingen terug in te geven zoals 3 jaar geleden bij de opstart. Dit vraagt toch wel heel wat inzet van hen.Dit terwijl het probleem niet bij de leerkrachten van Zeveren zat maar bij 1 kleuterklas uit Vinkt. Verkeerde interventie?Dit alles heeft mijns inziens te lang aangesleept! De werking van ons schoolgebeuren heeft hierdoor heel wat vertraging opgelopen en heel wat frustraties met zich meegebracht. Daarbij heb ik heel veel pedagogisch werk moeten laten liggen om bezig te zijn met het uitzoeken van een ICT-probleem waar niemand van ons iets kon aan veranderen.Ik wens inderdaad dat de school hiervoor gecompenseerd wordt door Scoodle, liefst spontaan.Met vriendelijke groetenEllen Van de VeldeDirecteur a.i.VBS ZEVITel.: 093867577GSM: 0478470356 Dit e-mailbericht is een service van Plantyn. Powered byPremium Plus[LRD0GX-RRM9Y]

Plantyn Scoodle

Naar: E. V.

17/10/2023

- Typ uw reactie boven deze regel -Beste KlachtenboxWe zijn u zeker niet vergeten en werken nog steeds aan uw aanvraag. We blijven ons inzetten om u zo snel mogelijk van feedback te voorzien.Het kan echter iets langer duren dan u normaal gesproken van ons gewend bent, vanwege de drukte en/of complexiteit van uw vraag.Als uw vraag inmiddels al beantwoord is, stellen we het op prijs als u ons hiervan op de hoogte stelt door te reageren op dit bericht.We danken u bij voorbaat voor uw begrip en geduld.Met vriendelijke groet,Plantyn--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Plantyn.[LRD0GX-RRM9Y]

E. V.

Naar: Plantyn Scoodle

17/10/2023

Beste,Een mevrouw van Scoodle probeerde mij gisteren en vandaag via mijn GSM te bereiken. Ik zit echter van de ene in de andere vergadering. Morgen ook niet bereikbaar in de voormiddag. Als ik wil bellen, kom ik op een ellenlange wachttoon terecht. Het probleem is nog steeds niet opgelost maar situeert zich nu in de rapporten.Leerkrachten van Zeveren zien de periodes dubbel, vervelend om punten juist in te geven.Beheersrechten heb IK handmatig, dit weekend, voor alle leerkrachten terug recht gezet...juist zoals in het begin.Ik hoop dat dit tegen volgend weekend opgelost is of de leerkrachten kunnen geen rapporten opmaken.Gelieve op te lossen!Met vriendelijke groetenEllen Van de Veldedirecteur VBS ZEVI0478/47.03.56

Plantyn Scoodle

Naar: E. V.

17/10/2023

- Typ uw reactie boven deze regel -Beste Klachtenbox,We hebben je melding (252835) goed ontvangen en beantwoorden de vraag zo spoedig mogelijk.Wens je aanvullende opmerkingen toe te voegen, beantwoord dan eenvoudig dit bericht.Op onze support pagina kan je alvast ook heel wat informatie terugvinden.Met vriendelijke groeten,Het Helpdesk team--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Plantyn.[WP25JD-Y600R]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform