Terug

Schuldvordering door ellende met ondermaats product

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. D.

Naar: Eeve

05/10/2022

Beste, in januari 2021 had ik een Willow (voorheen Toadi) grasrobot besteld. Na een jaar wachten had ik deze uiteindelijk ontvangen. Bij ieder gebruik was er telkens een technisch defect. Het gazon is uiteindelijk nooit gemaaid geweest. Aangezien de problemen bleven aanhouden en de herstelling veel te lang ging aanslepen, kreeg ik het voorstel van terugbetaling van 85% van aangekocht bedrag. Mijn ervaring was dusdanig slecht dat ik akkoord ging met een verlies van 15% op aangekocht bedrag. Beter deze oplossing dan een waardeloos product in huis hebben. Er werd mij een creditnota doorgestuurd. We zijn nu 3 maanden verder en ik heb de terugbetaling nog altijd niet ontvangen. Ik kan het bedrijf zelfs op geen enkel mogelijk manier contacteren. Telefonisch is het bedrijf zelfs niet te contacteren! Vreselijke service en ondermaatse communicatie!

Berichten (2)

Eeve

Naar: D. D.

05/10/2022

DATA NOT AVAILABLE

Eeve

Naar: D. D.

22/10/2022

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform