Terug

schorsing abonnement zndr specif. motivering

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. T.

Naar: Mobile Vikings

14/07/2023

Beste,Ik ging naar Spanje met mijn 2 kinderen van 13 tot 14/7 2023.Op de terugreis werkte geen van onze 3 GSm-abonnementen meer (bellen, internet, sms).Hierdoor hadden we de grootste moeite met onze GPS (waze).Eens thuis zie ik (dankzij wifi) dat men mij hiervoor een mail stuurde (die ik op mijn gsm niet kon lezen, aangezien men mijn internet blokkeerde)Men verwijst naar de voorwaarden art 11/ 12 van de overeenkomst om mijn abonnement te schorsen/deactiveren.Deze artikelen zijn een oplijsting van mogelijkheden (ik heb echter niet het minste vermoeden van wat er fout kan zijn) en mist dus een echte motivering.Telefonisch kan men mij niet helpen (noch de reden, noch deblokkeren) . Dit moet via mail.... Door dit roekeloos handelen van MOBILE VIKINGS (PROXIMUS), duurde onze terugreis een stuk langer, kon ik mijn 80 jarige moeder niet bereiken waardoor ze doodsangsten uitstond. Ik vind deze werkwijze schokkend, onethisch.Ik wens dat : onze abonnementen zonder het geringste uitstel opnieuw worden geactiveerd Ik wens een grondige uitleg van hoe dit mogelijk is/was (kon men mij niet bellen ?).Ik wens een compensatie.Aangezien MOBILE VIKINGS 25/ euro aanrekent per extra MB buiten pakket .Lijkt een schadevergoeding van 25 €/ dag per abonnement mij meer dan billijk.Verder vraag ik 200 euro als morele schadevergoeding , de praktijken van MOBILE VIKINGS .mvg Peter Timbal

Berichten (3)

Mobile Vikings

Naar: P. T.

14/07/2023

Hi Klachtenbox,Bedankt voor je bericht. We hebben je vraag goed ontvangen en gaan ermee aan de slag. Omdat het een stuk drukker is dan normaal, kan het wel wat langer duren. Sorry daarvoor! Een tip: kijk eens in de Help and Support van onze website, daar staat mogelijk ook een antwoord op je vraag. Bedankt voor je begrip!Viking-groeten,De Mobile Vikings crew--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mobile Vikings.[L6XP24-1KXVJ]

Mobile Vikings

Naar: P. T.

31/07/2023

Hi Klachtenbox,Bedankt voor je bericht. We hebben je vraag goed ontvangen en gaan ermee aan de slag. Omdat het een stuk drukker is dan normaal, kan het wel wat langer duren. Sorry daarvoor! Een tip: kijk eens in de Help and Support van onze website, daar staat mogelijk ook een antwoord op je vraag. Bedankt voor je begrip!Viking-groeten,De Mobile Vikings crew--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mobile Vikings.[W0N704-56RY2]

Mobile Vikings

Naar: P. T.

31/07/2023

Hallo Klachtenbox,Je aanvraag werd gea¼pdatet. Bekijk de volledige geschiedenis hieronder voor het volledige gesprek.Viking groet,De Mobile Vikings crew----------------------------------------------Vicky, 31 jul 2023 21:13 CESTWe hebben je vraag goed ontvangen en we helpen je zo snel mogelijk verder! Kun je aub al je telefoonnummer en/of e-mailadres meegeven, en een korte omschrijving van je probleem? Gewoon antwoorden op dit bericht is prima hoor, bedankt. We gaan er dan mee aan de slag.----------------------------------------------Klachtenbox, 31 jul 2023 21:13 CEST --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mobile Vikings.[W0N704-56RY2] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mobile Vikings.[W0N704-56RY2]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform