Beste,Ik ging naar Spanje met mijn 2 kinderen van 13 tot 14/7 2023.Op de terugreis werkte geen van onze 3 GSm-abonnementen meer (bellen, internet, sms).Hierdoor hadden we de grootste moeite met onze GPS (waze).Eens thuis zie ik (dankzij wifi) dat men mij hiervoor een mail stuurde (die ik op mijn gsm niet kon lezen, aangezien men mijn internet blokkeerde)Men verwijst naar de voorwaarden art 11/ 12 van de overeenkomst om mijn abonnement te schorsen/deactiveren.Deze artikelen zijn een oplijsting van mogelijkheden (ik heb echter niet het minste vermoeden van wat er fout kan zijn) en mist dus een echte motivering.Telefonisch kan men mij niet helpen (noch de reden, noch deblokkeren) . Dit moet via mail.... Door dit roekeloos handelen van MOBILE VIKINGS (PROXIMUS), duurde onze terugreis een stuk langer, kon ik mijn 80 jarige moeder niet bereiken waardoor ze doodsangsten uitstond. Ik vind deze werkwijze schokkend, onethisch.Ik wens dat : onze abonnementen zonder het geringste uitstel opnieuw worden geactiveerd Ik wens een grondige uitleg van hoe dit mogelijk is/was (kon men mij niet bellen ?).Ik wens een compensatie.Aangezien MOBILE VIKINGS 25/ euro aanrekent per extra MB buiten pakket .Lijkt een schadevergoeding van 25 €/ dag per abonnement mij meer dan billijk.Verder vraag ik 200 euro als morele schadevergoeding , de praktijken van MOBILE VIKINGS .mvg Peter Timbal