Beste, Ik bestelde op 5 juli in promotie Lowa Renegade schoenen. Het computersysteem zette bij de bestelling het land 'België' om in 'Pays-Bas'. Ik heb dit onmiddellijk gemeld en kreeg als antwoord dat ik een voucher zou ontvangen of voor terugbetaling kon kiezen, zodra de schoenen terug zouden zijn in het magazijn. Toen ik na enkele dagen geen verder bericht kreeg, heb ik opnieuw gemaile en kreeg bericht dat dit nog enkele dagen zou kunnen duren. Tot op vandaag heb ik geen voucher ontvangen. De klantendienst reageert niet op mijn vragen. Wel kreeg ik vanuit Frankrijk een algemeen bericht (aan allen die de vorige maand problemen ondervonden) dat ik een jaar lang geen transportkosten zou moeten betalen.Hieronder vind u de communicatie.Gelieve mij een voucher te bezorgen en mij de schoen aan het promo-tarief te laten bestellen of het betaalde bedrag terug te storten.Dank,Joris DewispelaereREFERENTIE DATUM VERKOPER STATUS LEVERING BEDRAG230705T04107813905-07-2023 Alltricks BevestigdBevestigd. Klaar om te worden overhandigd aan de vervoerder € 140,99 Datum : 5 jul 2023Status van bestelling : BevestigdBetaalwijze : BetaalpasLeveringswijze : DPDLeveringskosten Alltricks : AangebodenVerwachte leveringsdatum: Tussen zaterdag 8 juli en maandag 10 juliMijn berichten(1 Onderwerp)Tracking van de levering: je hebt je bestelling niet binnen de aangekondigde termijn ontvangen en wenst informatie te krijgen over het verloop ervan.Bekijk berichten PRIJS PER STUK AANTAL TOTAAL Chaussures de Randonnée Lowa Renegade GTX Low Brun 41 1/2 € 140,99 1 € 140,99BezorgadresDewispelaere JorisCamille D'Havestraat, 14Camille D'Havestraat9040, Sint-AmandsbergNederlandJe bericht van woensdag 5 juli 2023 om 21:19:19Beste, ik bestelde vandaag lowa renegade low mannenschoenen 41 1/2 en zie dat in mijn bevestigingsmail die ik ontving als land Pays Bas staat ipv BelgiëKijken jullie dat eens na aub?Dank,Joris DewispelaereAlltricks contact@alltricks.fr via lhgaeg4bmyt9.0y-zjjkuag.eu38.bnc.salesforce.com Sat, Jul 8, 2:08?PM to me Hallo Joris,Hartelijk dank voor je mail en wat vervelend om te lezen dat je hebt geconstateerd dat er een verkeerd leveringsland is opgegeven. Ik heb even voor je gekeken in ons systeem en ik zie inderdaad dat er als leveringsland Nederland staat - dit moet handmatig worden weggehaald als het gaat om een ander adres dan in Nederland (België in dit geval). Helaas kunnen wij bestellingen na het plaatsen hiervan niet meer wijzigen en zullen wij moeten afwachten tot dat het terug wordt gestuurd naar ons magazijn. Wel zijn er een aantal opties in de tussentijd: - Je zou de bestelling opnieuw kunnen plaatsen en zodra de voorgaande bestelling weer terug is bij ons in het magazijn en deze verwerkt is krijg je een voucher in jouw klantenprofiel. Deze voucher kun je gebruiken voor een bestelling in de toekomst of je kunt een terugbetalingsverzoek indienen vanuit jouw klantenprofiel. - Je zou eventueel kunnen afwachten tot het pakket weer terug is bij ons en verwerkt is door mijn collega's. Zodra de voucher ter beschikking is gesteld in jouw klantenprofiel kun je hiermee de bestelling opnieuw plaatsen, - Of je zou de situatie van het bovengenoemde punt kunnen afwachten en i.p.v. een nieuwe bestelling plaatsen met de voucher een terugbetalingsverzoek indienen. Over het algemeen duurt dit 2-3 werkdagen voordat het is teruggestort op jouw bankrekening (uiteraard ook afhankelijk van je eigen bank). Mijn excuses voor dit ongemak. Ik blijf tot je beschikking indien je andere vragen hebt. Sportieve groetjes, KatrinaKlantendienstAlltricks via jrbm8g32igppg8.0y-zjjkuag.eu38.bnc.salesforce.com Jul 12, 2023, 2:47?PM to me Hallo Joris,Dank voor je mail.Echter duurt het soms wat langer voordat het pakket weer terug is bij ons in het magazijn en voordat dit verwerkt is door onze collega's. Ik wil je vragen om toch nog een aantal dagen te wachten aangezien wij nog in afwachting zijn van het pakket. Zodra het verwerkt is krijg je automatisch een mail met de informatie dat de tegoedbon ter beschikking is gesteld. Ik blijf tot je beschikking indien je andere vragen hebt. Sportieve groetjes, KatrinaKlantendienst Je bericht van zaterdag 29 juli 2023 om 11:28:28Reden :Tracking van de levering: je hebt je bestelling niet binnen de aangekondigde termijn ontvangen en wenst informatie te krijgen over het verloop ervan.Betreffend(e) product(en) :- Chaussures de Randonnée Lowa Renegade GTX Low Brun 41 1/2 (x1)Opmerking :Beste,Na bijna vier weken heb ik nog steeds geen voucher ontvangen hoewel die beloofd was. De schoenen, besteld op 5 juli hadden in het systeem als land voor levering: Pays Bas gekregen ipv België. Zie mijn voorgaande mails. begin juli.Als het probleem niet eerstdaags wordt opgevolgd zie ik mij genoodzaakt via de consumentorganisatie Test Aankoop verdere stappen te zetten.Het kan toch niet dat schoenen die 9-11 juli zouden geleverd worden, nog niet terug in het magazijn zouden zijn en een voucher nog niet is aangemaakt. Ik bestelde de schoenen in promotie en hoop ze maandag alsnog met een voucher te kunnen bestellen.vriendelijke groeten,Joris Dewispelaere Je beschikt over geen enkele voucher op je klantenprofiel.