- begin mei heb ik bij jullie een paar redskins Jolio cognac+marine gekocht in jullie winkel in Hasselt- 11 mei heb ik deze één namiddag gedragen. De zolen begonnen te vervellen aan de zijkant- 18 mei teruggebracht ze gingen naar de fabrikant opgestuurd worden en ik moest de week erop terug naar de winkel.- 2 maal terug naar de winkel gegaan om achter de beslissing te vragen.- begin juni beslist dat ik een nieuw paar of een andere paar kreeg. Ik ben voor nieuw paar van dezelfde schoen gegaan, het bleek om een productie fout te gaan. Deze ging van ergens anders komen.- 2 maal terug gegaan totdat dit paar ging aankomen in de winkel- 12 juli nieuw paar opgehaald, snel moeten passen. Winkel bediende wou me niet helpen zei dat het dezelfde waren.- 17 juli één dag gedragen, de vertoont dezelfde fout, en past helemaal niet zoals het eerste paar, toch dezelfde maat.- 23 juli terug gebracht met identiek hetzelfde probleem, de zolen van de schoen bladeren af. De schoen moest terug naar de fabrikant ik ging verwittigd worden- 20 augustus terug langs geweest in de winkel. De gérante was zeer onvriendelijk. Melde me dat het mijn probleem was. Ik kreeg de schoenen terug. Een klant in de winkel sprak me aan en zei me telefonisch contact op te nemen met Kenny bij Framaco, gezien ze zelf een probleem had voorgehad waarbij de gérante totaal onbehulpzaam was en dat de persoon bij Framaco voor een oplossing had gezorgd.- Na een telefonisch gesprek op 20 augustus met Kenny werd afgesproken dat ik in een mail mijn probleem zou omschrijven en dat hij dit naar de fabrikant ging doorsturen.- tot heden geen antwoord op mijn e-mail ontvangen.Maw ik ben ondertussen 10 keer in jullie winkel geweest voor een paar schoenen van 114,95 Euro die kwalitatief totaal ondermaats zijn. Jullie gérante is totaal onbehulpzaam, onvriendelijk en weigert me nog verder te helpen en zet me terug op straat.