Terug

Schoenen met kwaliteits probleem

Opgelost Openbaar

Framaco BVBA

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Framaco BVBA

23/10/2018

- begin mei heb ik bij jullie een paar redskins Jolio cognac+marine gekocht in jullie winkel in Hasselt- 11 mei heb ik deze één namiddag gedragen. De zolen begonnen te vervellen aan de zijkant- 18 mei teruggebracht ze gingen naar de fabrikant opgestuurd worden en ik moest de week erop terug naar de winkel.- 2 maal terug naar de winkel gegaan om achter de beslissing te vragen.- begin juni beslist dat ik een nieuw paar of een andere paar kreeg. Ik ben voor nieuw paar van dezelfde schoen gegaan, het bleek om een productie fout te gaan. Deze ging van ergens anders komen.- 2 maal terug gegaan totdat dit paar ging aankomen in de winkel- 12 juli nieuw paar opgehaald, snel moeten passen. Winkel bediende wou me niet helpen zei dat het dezelfde waren.- 17 juli één dag gedragen, de vertoont dezelfde fout, en past helemaal niet zoals het eerste paar, toch dezelfde maat.- 23 juli terug gebracht met identiek hetzelfde probleem, de zolen van de schoen bladeren af. De schoen moest terug naar de fabrikant ik ging verwittigd worden- 20 augustus terug langs geweest in de winkel. De gérante was zeer onvriendelijk. Melde me dat het mijn probleem was. Ik kreeg de schoenen terug. Een klant in de winkel sprak me aan en zei me telefonisch contact op te nemen met Kenny bij Framaco, gezien ze zelf een probleem had voorgehad waarbij de gérante totaal onbehulpzaam was en dat de persoon bij Framaco voor een oplossing had gezorgd.- Na een telefonisch gesprek op 20 augustus met Kenny werd afgesproken dat ik in een mail mijn probleem zou omschrijven en dat hij dit naar de fabrikant ging doorsturen.- tot heden geen antwoord op mijn e-mail ontvangen.Maw ik ben ondertussen 10 keer in jullie winkel geweest voor een paar schoenen van 114,95 Euro die kwalitatief totaal ondermaats zijn. Jullie gérante is totaal onbehulpzaam, onvriendelijk en weigert me nog verder te helpen en zet me terug op straat.

Berichten (6)

Framaco BVBA

Naar: A. C.

29/10/2018

Beste, Wij willen dit probleem graag oplossen. U mag uw rekeningnummer dorgeven en dan zullen we overgaan tot een terugbetaling.Met vriendelijke groeten,Best regards, Meilleures salutations,Kenny Du FourFRAMACO N.V.Bisschoppenhoflaan 635B-2100 DeurneTel: 32 3 326 11 33Fax: 32 3 325 03 64

A. C.

Naar: Framaco BVBA

30/10/2018

Beste,Mijn rekeningnr: BE22 9794 3319 6547 Wilt u dat ik de schoen terug binnen breng in de winkel? Met vriendelijke groetToon Nelissen

Framaco BVBA

Naar: A. C.

31/10/2018

Beste, U mag ofwel de schoenen terugbrengen in 1 van onze filialen en zal dan daar worden terugbetaald. Indien u hiervoor kiest graag mij even laten weten welke winkel u kiest zodat ik de verantwoordelijke op de hoogte kan brengen.Of u mag de schoenen opsturen naar ons hoofdkantoor en dan zullen we u het geld terugstorten.Met vriendelijke groeten,Best regards, Meilleures salutations,Kenny Du FourFRAMACO N.V.Bisschoppenhoflaan 635B-2100 DeurneTel: 32 3 326 11 33Fax: 32 3 325 03 64

A. C.

Naar: Framaco BVBA

05/11/2018

Geachte Framaco BVBA,Ik wens deze bij jullie filiaal in Hasselt terug te brengen.Met vriendelijke groetToon

A. C.

Naar: Framaco BVBA

12/11/2018

Beste,Kan u even bevestigen of het in orde is dat ik deze schoenen terug breng naar jullie filiaal in Hasselt?Met vriendelijke groetToon

Framaco BVBA

Naar: A. C.

12/11/2018

Beste,De winkel is verwittigd en u mag alle dagen van de week langsgaan behalve dinsdag. U mag vragen achter Brenda , zij is hiervan op de hoogte en zal u verder helpen.mvgkenny Du Four


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform