Terug

Schimmel en toegankelijkheid problemen in bungalow

In behandeling Openbaar

Landal Coldenhove

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. V.

Naar: Landal Coldenhove

15/09/2025

Beste Ik heb tijdens de periode van 5 tot 9 september 2025 een bungalow in Landal Coldenhove geboekt, echter stelde ik vast dat er Schimmel problemen waren in de badkamer van de bungalow, ook was er schimmel in de magnetron in de keuken en was ook alle accommodatie zoals de gehele bungalow, zwembad, enz niet aangepast voor mijn fysieke handicap waardoor ik niet heb van het zwembad o.a. heb kunnen gebruik maken, ik heb de schimmel per email gemeld aan de receptie, er werd snel snel maar schoon gemaakt, maar de schimmel bleef aanwezig in de badkamer en er werd niks aan gedaan, ik heb contact opgenomen met de accommodatie er werd mij een magere 30 euro voorgesteld als compensatie maar dit is veel te weinig.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform