Terug

Scheuren werkblad

Opgelost Openbaar

Moens natuursteen

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. A.

Naar: Moens natuursteen

09/07/2021

Beste, Deze mail omtrent de eerste scheur/stukje uit ons werkblad waarvan jullie al op de hoogte werden gebracht in mei 2020. In september is er 1 van de werkmannen komen kijken maar die moest het voorleggen aan de baas.. Verder geen reactie.. Op 25/11/2020 heb ik jullie op de hoogte gebracht van een tweede scheur.In januari eindelijk reactie en zijn jullie langs geweest.. In februari hebben jullie er een soort hars laten inlopen maar scheur en stukje die eruit is nog steeds aanwezig.. Het kan niet meer verder scheuren is het antwoord.. Jullie zijn in april 2021 de laatste keer langs geweest omdat wij niet akkoord zijn met de stand van zaken en zouden verder contact op nemen.. In juni nogmaals gevraagd hoe het nu uiteindelijk zit en nog steeds niets gehoord van de vertegenwoordiger.. Er zijn geen externe factoren die kunnen leiden tot de scheur. De keuken is goed ondersteund, het gaat om een natuurstenen blad.. Voor ons kan zoiets niet en zouden graag een nieuw werkblad hebben. Ik hoop dat er na 1,5 jaar eindelijk iets deftig gebeurt!Alvast bedankt.

Berichten (2)

Moens natuursteen

Naar: S. A.

09/07/2021

Vanaf 10/7 zijn we in bouwverlof. Tijdens deze laatste dagen nu is het hier echt enorm druk. We zijn daarom niet zeker dat we alle mails nog beantwoord krijgen. Hou daar rekening mee aub. Dank je wel voor je begrip.We wensen u eveneens een deugddoende vakantie toe!Ann Moens-De BruckerMOENS NATUURSTEEN BVBA

Moens natuursteen

Naar: S. A.

19/07/2021

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform