Terug

Schandalige werking AG Insurance

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. K.

Naar: AG Insurance

14/09/2020

Mijn man en ik zijn verzekerd voor onze woning bij AG. Enkele maanden geleden hadden wij waterschade (door de vorige eigenaars). Wij hebben verschillende experten dit laten onderzoeken, maar AG keurden dit niet goed en wou het dus niet dekken. Telkens we voor informatie of hulp vroegen, kregen we als antwoord 'sorry uw dossier is gesloten, ik help u niet verder'.Na meermaals onrespectvolle telefoontjes, hebben we ons er bij neergelegd dat we alles zelf moesten bekostigen. De werken zijn inmiddels gedaan en mentaal konden we dit hoofdstuk eindelijk beginnen afsluiten.Nu kregen we net een aangetekend schrijven van AG dat ze onze polis gaan aanpassen en waterschade er zullen uithalen, uit schrik dat wij in de toekomst misschien nog meer waterschade zouden kunnen hebben en zij er dan niet onderuit kunnen om er wel voor te moeten tussenkomen.Dat dergelijke zaken kunnen gaat mijn petje te boven.Schandalig.

Berichten (1)

AG Insurance

Naar: L. K.

24/09/2020

BesteZoals ik u reeds op 15 september 2020 heb laten weten, werd er die dag een antwoord ten grond aan mevr. Kerremans bezorgd.Met vriendelijke groetenCustomer Complaintswww.ag.beFollow us on: www.ag.be/disclaimer-legalnotices


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform