Terug

Schandalige service

In behandeling Openbaar

Bowl Inn De Panne

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. O.

Naar: Bowl Inn De Panne

10/12/2025

afgelopen zaterdag zijn we voor de 30e verjaardag van mijn vriending langs geweest bij Bowl INN De Panne. Maar helaas moeten wij concluderen dat dit niet voor herhaling vatbaar is, en dat het bezoek bij hen zeker niet aan de verwachtingen voldeed. Ten eerste was de service ronduit rampzalig, waar er op voorhand schoon gevraagd was om regelmatig langs te komen voor drank op te nemen, moesten wij dit ter plaatse steeds komen vragen, en duurde het immens lang voordat er drank opgenomen werd, het effectief brengen van de drank duurde echter nog langer en ook de leveringen van de bestellingen zaten vol met fouten, regelmatig werd er een drankje niet geleverd, of werden van bepaalde gasten zelfs de drankjes niet opgenomen. Ook bij het eten was het zeer spijtig dat de salade, de patatten en de sausjes niet standaard aangevuld werden en dat hierom gevraagd moest worden. Daarnaast was het totaal niet hygiënisch, de toiletten waren ronduit smerig en moest er door gasten zelf gevraagd worden om toiletpapier bij te vullen, dat is toch iets dat niet door de beugel kan. Als klap op de vuurpijl ging het ook niet bepaald vlot naar afrekenen toe, halverwege het bowlen kregen wij zonder dat wij hierom gevraagd hadden ineens een rekening onder ons neus geduwd, wat al zeer ongepast was aangezien er afgesproken was dat wij alles achteraf zouden komen betalen en dat er één rekening gemaakt zou worden. Wij betalen dit uiteindelijk netjes en vragen nog of dan tot nu toe alles betaald is. Er werd door hen duidelijk bevestigd dat alles betaald is en dat er geen rekening meer open stond. Vervolgens kiezen wij ervoor om nog een laatste ronde drank te bestellen, en krijgen we ineens nog een extra rekening onder ons neus geduwd van 108€ dat nog open zou staan. Wij geven dit vervolgens aan dat dit niet kan kloppen omdat ons is verzekerd dat alles al betaald was, maar het incompetente personeel kon dit enkel weglachen, en het meest schandalige hieraan is nog dat het personeel ons niet in het Nederlands te woord kon staan, volgens mij zijn zij nog altijd een bedrijf in Nederlandstalig gebied en mag je toch wel de basiskennis van het Nederlands verwachten. Gezien het groot aantal fouten dat zij gemaakt hebben en het feit dat de service schandalig was, ben ik ervan overtuigd dat hier namens hen iets tegenover mag staan, maar zij hebben nog altijd niet van zich laten horen. Dit is dan ook de laatste keer dat zij een bezoek van ons mogen verwachten.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform