Terug

Schandalige Bijbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. B.

Naar: Exterioo (Overstock Garden)

27/06/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 31 mei 2024 kochten wij bij jullie een lounge en tafel met 8 stoelen. Bij de tafel was het assemblageset en doppen van de tafelpoten niet bijgeleverd in de doos. Ik heb contact opgenomen met de klantendienst en die wimpelden mij af dat dat niet hun probleem was. Ik kreeg van de klantendienst de vermelding dat ze mij de ontbrekende stukken konden bezorgen maar dat ik daarvoor 20€ moest bij betalen. Dit heeft geleid tot een volle maand stress over ontbrekende stukken en het niet kunnen buiten eten met het mooie weer. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen MORGEN de ontbrekende stukken te brengen bij mij thuis, in Zonnebeke en mijn 20€ terug ! Met vriendelijke groeten, Referentie email in exterioo klantendienst "tantejolien@gmail.com"

Berichten (1)

Exterioo (Overstock Garden)

Naar: J. B.

27/06/2024

Christine (Exterioo Tuinmeubelen) 27 jun 2024 14:56 CEST Hallo, We bieden de klant onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat ze ervaart. Artikelen uit de outlet worden meegenomen in de staat dat ze zijn . Ondertussen kreeg de klant een update in haar dossier omtrent de wisselstukken.Met vriendelijke groeten,ChristineCustomer CareExterioo Tuinmeubelen Klachten 27 jun 2024 14:15 CEST ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Met vriendelijke groeten, Customer careExterioo Tuinmeubelen09/298 10 43 www.exterioo.be Dit e-mailbericht is een service van Exterioo Tuinmeubelen. Mogelijk gemaakt door Zendesk [4WZDYY-2N1ML]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform