Beste, ik bestelde op 18/07/2020 een badkamerrenovatie bij Van Calster.De werken zijn dan uiteindelijk gestart op 15/09/2021 en waren ten einde in oktober 2021.Een eerste lekkage deed zich bij de onderburen voor op 30/11/2021. Lang verhaal kort ( en dit is zeker gekend bij Van Calster, alleen weigeren ze nog verdere vorm van communicatie)zijn er in totaal 4 lekdetecties voorgevallen, ook waarbij ik periodes van enkele weken bij familie ben moeten gaan douchen. Na elke mini herstelling bleef het toch lekken bij de onderburen met als hoogtepunt 05/09/2022(!!) dat een stuk bezetting naar beneden was gekomen. De werfleider van Van Calster liet het volledig afweten, weigerde alle medewerking en hield me niet op de hoogte. Er werd dan ook gevraagd van de verzekering uit om voorlopig geen gebruik meer te maken van de badkamer tot een finale herstelling mogelijk werd. hiervoor heb ik dan ook een 3de partij moeten aanspreken die eerst een deel van de eetkamer heeft open moeten leggen daar een laatste lekdetectie had uitgewezen dat de lek eventueel mogelijks van daar zou kunnen zijn (offerte daarvoor goedgekeurd november 2022 - werken uitgevoerd decemer). Toen dit niet het geval bleek te zijn en ik dit heb laten weten aan Van Calster waarbij ik dan pas 10/01/2023 telefoon kreeg met (nogmaals) de vraag of er zich witte doeken bevinden achter bepaalde tegels.Om dan nadien via diezelfde 3de partij te moeten vernemen dat hij een nieuwe offerte moet maken omdat er zo goed als een halve badkamerrenovatie dient te gebeuren - Op dat ogenblik nog steeds geen communicatie van Van CalsterDaar bovenop blijkt dan, dat Van Calster pas 10/01/2023 nieuwe tegels besteld zou hebben die ook een wachttijd hadden van 4 tot 6 weken. Dat moest ik dan ook nog eens vernemen die 3de partij en niet via Van Calster, met wie ik nota bene wel een contract had.Dit werd op mail gezet op 13/01/2023 maar helaas bleef deze mail en de daaropvolgende reminders onbeantwoord. telefonisch was zogezegd niemand bereikbaar.Pas op 02/02/2023 heb ik via via Van Calster kunnen bereiken en werd er ook op mijn mail van 13/01/2023 gereageerd.Op 03/02 kreeg ik dan bevestiging dat ze hadden samen gezeten om de situatie te bekijken en dat de offerte die in januari 2023 werd bezorgd door die 3de partij voor een halve badkamerrenovatie wat drastisch was. daarop kwam dan het voorstel om een andere bekwame (hun eigen bewoording) werfleider te sturen.Deze is dan uiteindelijk langsgekomen op 07/02/2023.Die bekwame werfleider heeft dan de goot helemaal opnieuw “gekit”.hierbij zou het probleem zo goed als zeker moeten opgelost zijnVanaf 08/02/2023 zou ik opnieuw thuis mogen douchen ( voor alle duidelijkheid, dat was geleden van 05/09/2022!!)(Eerste lek dateerd van 30/11/2021!)Stel ik me dan ook oprecht de vraag of ik nu blij moet zijn dat het dit “maar” was of kwaad, dat NIEMAND in staat is geweest dit zoveel vroeger te hebben gezien en op te lossen.Ik heb vanaf 30/11/2021 verschillende periodes van enkele weken thuis geen gebruik mogen maken van mijn nieuwe (dure!) badmaker met als toppunt de periode van 05/09/2022 - 08/02/2023 voor iets dat op 1 uur blijkbaar gemaakt kon worden.En dan vind men het onnodig om in te gaan op de vraag van een schadevergoeding en worden mails proffesioneel genegeerd.