Terug

Schadevergoeding

Closed Openbaar

SN Brussels Airlines

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. L.

Naar: SN Brussels Airlines

10/10/2024

Ik heb gisteren via de site mijn probleem uitgelegd. Ik kreeg vandaag een mail van Brussels airlines zie tekst die hieronder volgt. Kunt u voor mij tussenkomen? customerservice@brusselsairlines.com> naar: albert [albert.lauwers@telenet.be] datum: donderdag 10 oktober 2024 16:38 CEST Onderwerp: Case no. 2409-SN-05902 Beste heer Lauwers, Bedankt voor uw terugkoppeling. De vluchten werden bij Brussels Airlines gekocht, maar werden door Lufthansa uitgevoerd. Omdat Brussels Airlines de vluchten niet heeft uitgevoerd kunnen wij helaas geen gevolg geven aan uw vraag. Ik hoop u hiermee goed te hebben geïnformeerd betreffende uw claim. Ik dank u om ons te contacteren en verontschuldig me oprecht voor de geleden ongemakken. Ik hoop dat toekomstige ervaringen met ons positief mogen zijn over de hele lijn. Met vriendelijke groeten, Anne Marie

Bemiddeling door Testaankoop 16 oktober 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform