Terug

Schadevergoeding

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

M. D.

Naar: VINTED

17/11/2025

Er was iets verkocht op Vinted wat breekbaar was. Ik ben speciaal bubble papier gaan kopen om dit zorgvuldig in te pakken. Nog eens in een extra doos gestoken voor dan de kleine doos in de grote te steken. Als ook had ik in het groot op de doos FRAGILE geschreven. Helaas is er 1 item stuk aangekomen en het andere wel heel. Wat duidelijk wijst op onvoorzichtigheid van transport. Vinted ging het onderzoeken en komt nu ineens af dat ik het niet goed heb verpakt . Voila betaling wordt geannuleerd en terug gestort naar de koper. Ik krijg helemaal niks want ik had het niet goed ingepakt. Ik ben hier helemaal niet mee akkoord. De koper krijgt dus een item volledig gratis en ik krijg niets van schade vergoeding. Dit zou echt moeten herbekeken worden de verkoper is gewoon altijd in zijn nadeel wat ook niet zou mogen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform