Poetshulp bracht verschillende beschadigingen toe gedurende de laatste 4 maanden. Voordien toen iemand van ons thuis werkte nooit problemen gehad. Deze zijn pas ontstaan toen zij alleen aanwezig was tijdens de dienst.>> Vloer: verscheidene krassen en putjes in stenen vloer en laminaat over heel het huis (zelfs op laminaat die pas vorig jaar – augustus 2021 -gelegd werd). De oorzaak is een bruut en foutief gebruik van de stofzuiger (ze gebruikte de lage stand zonder borstel voor tapijten ipv stand met borstel). Voor de laminaat werd uitdrukkelijk gevraagd om nooit de stofzuiger te gebruiken, wel Swiffer. Poetshulp deed dit toch. Laminaat in 1 kamer heeft tevens waterschade (raam hele dag laten open staan tijdens winderige regendag).We hebben het kantoor meermaals gevraagd om de poetshulp erop te wijzen dat ze zachter moest omgaan met onze woning. Aan de stofzuiger kleefden we de hoogste stand af met tape. Deze tape trok ze er ofwel af, ofwel duwde ze er gewoon door.Aard beschadigingen = putjes en talloze (diepe en ondiepe) krassen in stenen vloer en laminaat.>> Trap: beschadiging trede – deuk + stukje hout weg – vermoedelijk met de stofzuiger tegen gebotst. >> TV-kast: waterschade: Poetshulp had de bloempot op de tv-kast zodanig beschadigd dat er een diepe deuk in zit waardoor het water er na een tijdje (pot is 38cm hoog) uit loopt. De bloempot zelf was met de beschadiging naar de achterkant gedraaid, dit was voor ons niet zichtbaar. ’s Avonds nietsvermoedend de plant water gegeven. ’s Ochtends gemerkt dat het water er langs de onderkant weer was uitgelopen en waterschade heeft toegebracht aan de TV-kast.>> Bloempot: diepe deuk onderaan – is lek>> Hordeur: scharnieren verwrongen: Poetshulp liet deze keer op keer open staan, ook na verschillende meldingen. 3 oorspronkelijke scharnieren afgebroken en door ons vervangen – ook die zijn opnieuw verwrongen door deze hele dagen lang te laten wapperen.Alles werd steeds opnieuw gemeld aan Plus Home Services Kapellen en werd gestaafd met foto’s. Wij hebben lang beleefd gewacht op beterschap, dat er helaas uiteindelijk niet is gekomen, integendeel. Uiteindelijk hebben we gemeld dat deze poetshulp niet meer welkom is en dienden we een gebundelde verzekeringsaanvraag in bij Plus Home Services, teneinde een schadevergoeding te verkrijgen. Er is tenslotte heel wat beschadigd.Het verzekeringskantoor meldt ons nu dat elke schade individueel de contractuele vrijstelling van €250 niet overschrijdt. Daarenboven heeft de poetshulp aan hen verklaard dat er geen afwijkende handelingen werden uitgevoerd, plus dat er voorbestaande schade was aan het laminaat. D’Hondt Insurance sluit dit dossier bij deze af zonder verder gevolg.De verklaring is onjuist, de gebundelde schades overschrijden ruim de franchise en de TV-kast (waarde €1800), wordt verzwegen in de afwijzing van deze schadebundel. Wij betreuren deze schandelijke werkwijze van zowel Plus Home Services als D’Hondt Insurance en verwachten niets minder dan een correcte afhandeling van dit schadedossier.