Terug

Schade vergoeding

Opgelost Openbaar

Herstelservice.be

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. V.

Naar: Herstelservice.be

05/02/2024

Twee weken geleden is Musaffi Elasel, een technieker van Herstelservice.be bij ons geweest voor de AEG vaatwasser met code 30.Hij heeft hier anderhalf uur aan gewerkt, silicone rond het zoutvat gesmeerd, gezegd dat alles ok was en ik heb hem hiervoor 200€ betaald (begin prijs is 79€).De vaatwasser bleek niet ok te zien aangezien het water niet werd weggepompt. Een ander team techniekers van is gekomen om, na testen, te bevestigen dat de motor stuk was.Daarvoor had ik al compensatie gevraagd van de 200€.Ik heb ondertussen 50€ gekregen.Een aantal dagen later heeft een professionele technieker van Vanden Borre tot zijn grote ontsteltenis gezien dat er silicone werd gebruikt rond het zoutvat!Als je er met je vinger langsgaat, brokkelt het af. Als de machine draait aan een hoge temperatuur komt dit allemaal in je afwas, bestek enzovoort. Dit is levensgevaarlijk voor de gezondheid.De technieker van Vanden Borre had nog nooit zoiets gezien.Ik heb hiervoor voldoende informatie om een extra schadevergoeding te eisen.De gezondheid van mijn gezin kwam hierbij in het gedrang.Ik heb de firma hiervan op de hoogte gebracht en sindsdien niets meer vernomen.Ik blijf het absurd vinden hoe ze mensen zo kunnen bedotten !Ik hoop op een vervolg.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform