Terug

Schade tijdens verhuis en geen reactie op klacht

Closed Openbaar

A tot Z Verhuizingen

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. C.

Naar: A tot Z Verhuizingen

13/07/2022

Op 08/07/2022 heeft uw bedrijf onze meubels en bezittingen naar ons nieuwe adres verhuisd.Helaas hebben de twee verhuizers tijdens het lossen van onze keukentafel de tilwerkzaamheden niet gecoördineerd en is het bovenste glas van de tafel gebroken.Direct na het afronden van de verhuizing heb ik de instructies van de twee verhuizers gevolgd en heb ik je een e-mail gestuurd met alle problemen die we tegenkwamen:1) de kapotte tafel, hoe is het gebeurd en de foto's2) de verhuizers raakten een lamp die deze uit de wandarmatuur verwijderde. Zoals ik u later heb medegedeeld hebben wij dit inmiddels zelf kunnen oplossen3) de verhuizers waren niet op de hoogte dat we een piano hadden - ook al staat dit duidelijk in de kopie van het rapport van het pre-bezoek aan ons huis - het resultaat is dat ze niet het materiaal hadden om het te verhuizen. De piano bleef op ons oude adresIk heb meerdere keren telefonisch contact met u opgenomen:- Maandag 11/07/2022 heb je me gevraagd om de e-mail met foto's opnieuw in te dienen - wat ik deed.- Dinsdag 12/07/2022 u heeft mij mondeling verteld dat u de verzekering zou activeren en mij een bevestiging per e-mail zou sturen - dit is niet gebeurdTot op heden heb ik geen reactie ontvangen op mijn klacht of verzoek om de verzekering te activeren.De verzekering waar actief reclame voor wordt gemaakt door uw verkoper, uw website en de verhuizers zelf.Met vriendelijke groet,Carolina Costa Diniz

Berichten (2)

A tot Z Verhuizingen

Naar: C. C.

13/07/2022

Geachte,Het betreft inderdaad een verhuis voor deze mevrouw waar bij er een schade was.De verhuis is nog maar een paar dagen geleden gebeurd.Wij krijgen niet eens de kans om te onderzoeken hoe de schade is ontstaan. Het is makkelijk om testaankoop in te schakelen.Moeten wij bij elke slechte klant testaankoop ook inschakelen ?Trouwens, de klant was akkoord met onze verhuisvoorwaarden die we ook zullen toepassen.Mvg,Guy Berrevoets

C. C.

Naar: A tot Z Verhuizingen

26/07/2022

Geachte heer Berrevoets,U heeft nu meer dan twee weken de tijd om de klacht te onderzoeken en te reageren. Tot op heden is dit eigenlijk niet gebeurd.Inmiddels hebben wij een offerte ontvangen om de tafel te herstellen door het vervangen van de toplaag, dit bedraagt ??685 euro, inclusief montage.U vindt de reparatieofferte bijgevoegd, evenals de originele aankoopfactuur van 2817 euro.Als er van uw kant geen stappen worden genomen om de schade te vergoeden, zullen wij verdere juridische stappen ondernemen.Met vriendelijke groet,Carolina Costa Diniz


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform