Terug

schade na 16 maanden nog steeds niet uitbetaald

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. W.

Naar: Beobank

29/08/2023

ik heb een glas in een deur dat stuk is gegaan, 30 april 2022, jawel vorig jaar. De tegenpartij was niet verzekerd maar haar tussenpersoon van AXA verzekering had dit geregeld en de gebeurtenis op een andere datum gezet, maart 2023. Wat wil zeggen dat ik na 1 jaar en 4 maand nog altijd op mijn vrijstelling wacht ± 300€, die mijn verzekering aan mij moet uitbetalen aangezien ze weet dat de tegenpartij schuld heeft bekent, mijn verzekering toen PARTNERS SERVICE SINISTRES NL nu verandert naar ACM Insurance SERVICE SINISTRES NL weigert dit te doen. Er zijn al maandelijks meerdere mails gestuurd

Berichten (4)

Beobank

Naar: W. W.

29/08/2023

DATA NOT AVAILABLE

Beobank

Naar: W. W.

29/08/2023

Beste klant Wij bevestigen u de goede ontvangst van uw aanvraag tot onderzoek. Wij verzekeren u dat uw vraag zo snel mogelijk wordt behandeld door onze diensten en wij informeren u spoedig over het gevolg dat er aan wordt gegeven. Mocht u vragen hebben over de opvolging van uw dossier of nog bijkomende opmerkingen hebben, neem dan contact op met onze Klantendienst op het nummer 02/620.27.17 (van maandag tot vrijdag van 8u30 tot 16u). U kan ons ook per e-mail bereiken op het adres: contactinfo@beobank.be. De kwaliteit van onze dienstverlening is onze prioriteit. Aarzelt u dan ook niet om ons uw eventuele opmerkingen of aanbevelingen kenbaar te maken, zodat wij onze dienstverlening waar nodig kunnen verbeteren. Wij blijven steeds verder tot uw dienst en tekenen, Met vriendelijke groeten Klantendienst -------------------- Chère cliente, Cher client, Nous accusons bonne réception de votre requête. Celle-ci sera traitée par nos services dans les plus brefs délais. Nous vous tiendrons au courant de la suite qui y sera réservée. Si vous avez des questions à propos du suivi de votre dossier ou des informations complémentaires à nous faire parvenir, n'hésitez pas à contacter notre Service Clientèle par téléphone au numéro 02/620.27.17 (du lundi au vendredi de 8h30 à 16h) ou par e-mail à l'adresse contactinfo@beobank.be. La qualité de nos services est notre priorité. N'hésitez pas à nous faire part de vos commentaires ou recommandations, afin que nous puissions améliorer nos services le cas échéant. Restant à votre entière disposition, veuillez agréer, nos salutations distinguées. Cordialement Service Clientèle -------------------- Dear customer We acknowledge receipt of your request. Your request is investigated and we will provide you with an answer as soon as possible. Our Customer Service remains at your service and is available by phone at 02/620.27.17 (from Monday until Friday as of 8.30am until 4pm), by e-mail we can be reached at contactinfo@beobank.be. The quality of our services is our priority. Please do not hesitate to contact us if you have any further questions or observations. We remain at your disposal. Yours sincerely Customer Service

Beobank

Naar: W. W.

30/08/2023

Geachte heer Wils,Hierbij bevestigen we goede ontvangst uw via Test Aankoop die al onze aandacht heeft weerhouden.We stellen vast dat uw klacht ontvankelijk werd verklaard door de Ombudsman van de Verzekeringen.Bijgevolg verloopt alle briefwisseling m.b.t. deze klacht voortaan enkel nog via de Ombudsman.Met vriendelijke groeten,KarinKlantendienstTel. 02/620.27.17E-mail contactinfo@beobank.beBeobank NV SAMember of Crédit Mutuel GroupKoning Albert II-laan 2Boulevard du Roi Albert II 2 1000 BrusselBruxellesBTW/TVA BE 0401.517.147 RPR/RPM Brussel/BruxellesFSMA 19688 A

Beobank

Naar: W. W.

30/08/2023

Geachte heer Wils,Hierbij bevestigen we goede ontvangst uw via Test Aankoop die al onze aandacht heeft weerhouden.We stellen vast dat uw klacht ontvankelijk werd verklaard door de Ombudsman van de Verzekeringen.Bijgevolg verloopt alle briefwisseling m.b.t. deze klacht voortaan enkel nog via de Ombudsman.Met vriendelijke groeten,KarinKlantendienstTel. 02/620.27.17E-mail contactinfo@beobank.beBeobank NV SAMember of Crédit Mutuel GroupKoning Albert II-laan 2Boulevard du Roi Albert II 2 1000 BrusselBruxellesBTW/TVA BE 0401.517.147 RPR/RPM Brussel/BruxellesFSMA 19688 A


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform