Terug

schade mechaniek zetel Chateau d'ax

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. E.

Naar: Chateau d'Ax

10/03/2020

Beste,Wij kochten een hoekzetel aan bij jullie en dit op datum van 29/01/2017. Deze werd geleverd in oktober 2017. Op die moment was er al iets niet in orde met een tussenstuk van de zetel en hebben wij dit ook meegedeeld aan de (franssprekende) installateurs. Wij zitten meestal op dezelfde plaats in deze zetel en dus niet op het desbetreffende stuk. Sinds kort merken wij dat er met dit tussenstuk problemen zijn en dit heel makkelijk inveert. Je zit ook als het ware in een put. Vandaag (10/03/2020) snijdt ik een deel van de onderbekleding los en de kapotte stukken komen mij al tegen. Dit is dus al vanaf het begin dat hier iets aan schort en wat al geweten was op voorhand. Wat mij ook opviel is dat er een oud stuk van de onderbekleding mee uit de zetel kwam gevallen, dus dit maakt dat de zaak helemaal niet koosjer is. Ik verwacht van jullie firma dat jullie, jullie verantwoordelijkheid hierin opnemen.

Berichten (1)

Chateau d'Ax

Naar: K. E.

18/03/2020

Klacht: schade mechaniek zetel Chateau d'ax (CPTBE00842223-69)Geachte Mevrouw, Mijnheer,Wij komen terug op uw mail hieronder en wij moeten ten eerste vermeld dat wij geen klacht tot nu toe voor dit onderwerp hebben gekregen.Wij moeten u ook herinneren dat de wettelijke garantie van 2 jaar wel beeindigd is dus wij kunnen zonder probleem onze technieker bij de klant sturen maar de tussenkomst zal betalend zijn.Hoogachtend,Nathalie VRANCKENSecretaresseChateaux d'Ax Belgie


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform