Wij hebben op 25-08-2016 een toonzaalkeuken gekocht voor 6.300,00 euro bij Forma Plus te sint-Kruis ( Brugge) . Deze keuken is geleverd aan huis op 13-02-2018.Tussen aankoop en levering was de keuken gestockeerd bij Forma Plus zelf, wij zaten die periode in een verbouwing.Toen we de keuken besteld hadden was er alleen sprake van enkele krassen op het werkblad.Nu bij levering waren er niet alleen krassen op het werkblad maar ook onherstelbare schade aan 4 kastdeuren van de keuken, de toplaag was volledig los van de deuren. Na de eerste schrik en zware teleurstelling over wat we zagen, heb ik direct telefonisch contact opgenomen met Forma Plus, zonder resultaat. Toen we het met veel moeite konden melden aan de verkoper was zijn antwoord: het is door de stokkering in de opslagplaats , en dat het op ons verantwoordelijkheid was, wat niet kan, gezien we hem nog niet volledig betaald hadden. Alleen een voorschot van 2000,00 euro. Dus onze keuken nog niet was.U begrijpt dat wij bijzonder teleurgesteld en geschokt zijn over de gang van zaken. Een keuken afleveren dat zwaar beschadigd is, dat zou niet mogen kunnen.Een oplossing van de verkoper was om de 4 deurtjes te vervangen maar op onze kosten.Het zou ons boven op de aankoopprijs van de keuken 604,00 euro meer kosten.Daarom willen wij hierbij een klacht indienen tegen Forma Plus voor de ontzettend teleurstellende reactie van de klantenservice .Inmiddels hebben wij uit ellende de keuken maar in gebruik genomen, maar het is een grote teleurstelling dat we in ons nieuwe huis met een beschadigde keuken zitten.Gewenste oplossing :4 nieuwe deurtjes volledige op kosten van Forma Plus.