Terug

Schade en service

Closed Openbaar

Ypsilon movers

Start een klacht

Aard van probleem:

Uitvoering van werken

Klacht

C. V.

Naar: Ypsilon movers

07/08/2024

Geachte meneer, Op 01/06/2024 heb ik met uw onderneming een overeenkomst afgesloten voor een verhuis te Houthalen-Helchteren Echter, ik stelde tijdens een periode van de maand juni vast dat volgende schade werd toegebracht tijdens de werken: * Barsten en scheuren kleerkast * Meerdere diepe krassen en lakschade op verwarmingen door niet in te pakken * Boekenkast - Gebroken poten die niet langer te gebruiken zijn omdat ze volledig eraf gescheurd zijn - Krassen zijwanden - Schuifdeur geforceerd - Achterwand geforceerd - Permanente watervlekken door niet in te pakken tijdens de verhuis * Matras gescheurd * Scheur onderkant zetel * Krassen op tafelblad doordat de poten niet tijdig gedemonteerd werden + niet ingepakt * Krassen in een lampenkap * Stukken uit een spiegel * Poot poef steunstuk ontbreekt Ik heb meermaals met u contact proberen op te nemen om onderling de situatie te bespreken. U weigert alle communicatie, liegt op reviews die ik geschreven heb en valt mij later lastig met een telefonische scheldpartij. Ik verzoek u alsnog onverwijld de veroorzaakte schade te willen herstellen of te laten herstellen op uw kosten. Gelieve te willen reageren binnen de 2 dagen om afspraak te maken om dit praktisch uit te werken. Bij gebreke hieraan, zal ik verdere stappen ondernemen om mijn rechten te vrijwaren. Met vriendelijke groet, Bijlagen: - Bewijs schade (Er zijn meerdere foto's te leveren. Maximaal aantal foto's uploaden is bereikt)

Berichten (2)

Ypsilon movers

Naar: C. V.

07/08/2024

Mevrouw heb ik aan de lijn gehad en ook per mail reeds beantwoord.Bij einde verhuis war er helemaal geen schade. Er staat niets op de bon vermeld. De verhuizers hebben zelfs drinkgeld gekregen voor hun puik werk.Ook heb ik de verhuizers klant laten opbellen om te vragen wat er scheelt. En dan antwoordde ze dat ze heel goed hadden gewerkt en dat ze zeer tevreden was. Allen over de verhuisfirma was ze niet tevreden.Hoe kan dat nu ? Heel raar.Ypsilon MoversVan: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.beVerzonden: woensdag 7 augustus 2024 14:45Aan: Ypsilonmovers info@ypsilonmovers.beOnderwerp: Schade en service‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

C. V.

Naar: Ypsilon movers

07/08/2024

Beste Nogmaals, ik ben niet tevreden en de schade is er. U kan het zien op de foto’s. Ik heb u telefonisch ook uitgelegd dat de schade na de verhuisdag is vastgesteld en dat uw werkmannen mij geen uitleg hebben gegeven bij het ondertekenen van documenten. Uw mannen hebben zelf de poten van de kast overhandigd. Ik heb u zelfs uitgenodigd om zelf te komen kijken en het te bespreken maar u weigerde resoluut. Het drinkgeld waar u het over heeft is een afronding van 2 euro naar boven zodat ze geen wisselgeld moesten teruggeven. Dit noem ik geen drinkgeld. Ik ben uw leugens stilaan beu. Ik heb helemaal niet gezegd via telefoon dat ze goed hebben gewerkt. Ik heb gezegd dat het vriendelijke mannen zijn. Dat is naar mijn gevoel toch iets anders.

Bemiddeling door Testaankoop 07 augustus 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform