Terug

Schade citroen C3

Opgelost Openbaar

Caromar carrosserie

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. G.

Naar: Caromar carrosserie

08/06/2018

Schade na 10 maanden aankoop van auto.Na 1 week aankoop al achterruitwisser stuk en slot passagierskant gaat niet open met autosleutel.Nu na 10 maanden plots in panne op E17,resultaat distributieriem af en batterij plat(was zogezegd nieuwe bij aankoop)telefonisch gevraagd om hulp maar ging lang duren voor takelen en wist niet wat er aan was??een vriend mij komen trekken tot de garage.Hij ging in de kosten inkomen maar na herhaaldelijk bellen en hem uiteindelijk aan de lijn te krijgen heeft hij mij verweten en moest ik mijn rekeningnummer geven om 250 euro te storten maar ging hem niet meer maken.Ik heb nog niks ontvangen tot hier toe.Hij noemt zichzelf een eerlijk man.Dit kan niet,ik kan mijn auto niet missen voor mijn werk ben alle dagen op de baan en sta er ook alleen voor ,kan mij geen andere permiteren nu!!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform