Beste Mijn dochter is via uw firma verhuisd op 31/8. Daarbij was er schade aan een legplank in een kleerkast + de matrashoes bevatte na de verhuis meerdere smeerolieplekken. Dit werd genoteerd na de verhuis op de vrachthuisbrief. Aangezien u niet re reageerde, heeft mijn dochter u gecontacteerd op 4 september via mail. De legplank wilden jullie komen halen om te herstellen. Aangezien dit een steunplank betreft die al lang terug in de kast gevezen was, ging dit niet. Ter plaatste komen herstellen, was voor u om voor ons onbegrijpelijke redenen niet mogelijk. U bleef maar steeds herhalen dat jullie de plank zouden komen halen. Mijn dochter heeft de plank dan maar op eigen kosten ter plaatse laten herstellen door een erkend schrijnwerker. Ik vind dat een schadevergoeding hier op zijn plaats zou zijn. Erger is het nog met de hoes. U stelde voor om dit zelf te reinigen met wasbenzine, wat we geweigerd hebben want een officiële verkoper van matrassen had ons gewaarschuwd dat deze geur er nooit meer uitgaat. U bleef maar herhalen dat u de hoes zou komen halen om zelf te reinigen. We weigeren dit uit vrees voor de wasbenzine. We hebben dan meerdere malen voorgesteld om de hoes te laten reinigen door een erkende nieuwkuis. Dit kan voor slechts ongeveer 56 euro afhankelijk van de graad van vervuiling en materiaal van de hoes. We begrijpen niet waarom u weigert dat we de hoes zelf naar de nieuwkuis brengen. We verstaan ook niet waarom uw verzekeringsmakelaar de schade niet ter plaatse kan komen vaststellen. Er rest ons dus niets anders dan via Test-Aankoop u deze klacht te bezorgen.