Terug

Schade bij uitvoering en niet naleven van de overeenkomst

Opgelost Openbaar

Manad Energy

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. C.

Naar: Manad Energy

13/01/2021

Geachte,Er werd overeengekomen met het bedrijf Manad Energy dat we als klant, na de laatste betaling, toegang krijgen tot de APP van Solar Edge om zo onze installatie te beheren.Navraag bij Solar Edge leert ons dat jullie als installateur nog niets hebben doorgestuurd!Bij de installatie is er ook schade ontstaan aan ons dak.Het keuringsverslag weigeren jullie ons te bezorgen. Wij weten dus enkel mondeling dat onze installatie veilig is.Ook de uitvoerder (KEURteam) weigert ons dit door te sturen.Wij proberen te bellen, emails en sms berichten te versturen. Op niets wordt geantwoord!Wij willen ASAP:- toegang tot de APP- contact met jullie verzekering ivm de gelede schade- keuringsverslag ontvangenPieter


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform