Terug

Schade / beloofde vervanging niet volbracht

Opgelost Openbaar

Buitenhof

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. D.

Naar: Buitenhof

02/08/2023

Beste,De parasol + voet werden begin juni besteld en werden op 15 juni geleverd. De parasolvoet was beschadigd aan de wielbevestigingen waarna onmiddellijk een klacht is ingediend bij de Klantendienst. Deze dienst erkende op 21/6 de schade én hun fout waardoor ze een kosteloze vervanging voorzien: een Palermo-parasolvoet. Deze zou pas leverbaar zijn vanaf 24 juli (dit is al meer dan één maand verder waardoor we al een halve zomer geen gebruik kunnen maken van de parasol...).Op 22 juli contacteer ik de Klantendienst opnieuw omdat ik nog steeds geen bericht heb ontvangen over deze vervanging. Op 24 juli krijg ik een mail terug dat ik diezelfde dag gecontacteerd zou worden om de vervanging in te plannen, maar vandaag zijn we opnieuw 11 dagen verder en nog steeds geen gehoor. Juridisch staat in hun algemene voorwaarden dat levering binnen de 30 dagen dient te gebeuren dus zou dit wettelijk op 21 jullie hebben moeten plaatsvinden.Op deze manier hebben we al meer dan 2 maanden geen gebruik kunnen maken van een parasol.De manier hoe we aan het lijntje worden gehouden dwingt ons er toe om juridische stappen te ondernemen.

Berichten (2)

Buitenhof

Naar: G. D.

02/08/2023

Geachte heer/mevrouw,Hartelijk dank voor uw bericht. Wij hebben uw e-mail in goede orde ontvangen. Wij streven ernaar om uw email binnen twee werkdagen te beantwoordenOp dit moment is het echter erg druk. Het kan daarom zijn dat onze reactie wat langer op zich laat wachten.Met vriendelijke groet,Team BuitenHof Tuinmeubelen.-----------------------------------------------------------------------------------------Sehr geehrte Herren/Frauen,vielen Dank für Ihre Nachricht. Wir haben Ihre E-Mail ordnungsgemäß erhalten. Wir bemühen uns, Ihre E-Mail innerhalb von zwei Arbeitstagen zu beantworten.Allerdings sind wir derzeit sehr beschäftigt. Unsere Antwort kann daher etwas länger dauern.Mit freundlichen Grüßen,Team BuitenHof Gartenmöbel.

Buitenhof

Naar: G. D.

03/08/2023

Geachte heer de Keyser,Dankuwel voor uw bericht. Wij hebben inderdaad geconstateerd dat uw parasolvoet niet in orde is, en u daarom zonder extra bijbetaling een betere voet aangeboden. Helaas kan daar in het hoogseizoen wat tijd overheen gaan.Ik zie dat wij vanaf 24-07 u hebben gemaild om u uit te nodigen om te leveren. Onze ervaring is dat deze uitnodigingen wel eens bij de ongewenste e-mail terecht komen. Helaas ligt dat buiten onze macht.Wij zullen vandaag telefonisch contact met u zoeken om de omruiling in te plannen.Met vriendelijke groet,BuitenHof Tuinmeubelen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform