Kort samengevat ... verkoop/winkel Lievegem: TOP.Levering/montage en dienst na verkoop: DRAMATISCH !!!!!!!!!Lounge- en tuinset met parasol gekocht voor een totaalbedrag van 12.500 euro !!! (order 750598 en 750637). In eerste instantie enkel Pagino Loungeset met Minore parasol gekocht, om een paar dagen later toch te beslissen de Pagino tuinset erbij te kopen. Beide bestellingen samen laten leveren zodat we van de Vip Plus Service konden gebruik maken op beide bestellingen, geen probleem volgens de winkel.Op dag van levering werd ons meteen gezegd dat we op de bestelling van de tuinset geen gratis montage hadden, we dienden nog eens 80 euro extra te betalen hiervoor (??!!!). Ah ja, want we hadden nog niet genoeg betaald blijkbaar. Dit dan maar gedaan, want het ging om een blad van 90 kg.Ik heb dit meteen gemeld aan de winkel in Lievegem, ze hebben het nodige gedaan hiervoor en 5 weken na aankoop hebben we de 80 euro terug gekregen. Tot zover het gedeelte met goede afloop ......Na levering en montage werd meteen vastgesteld dat er van het teakblad van de loungetafel een stuk van zo een 5tal cm afgebroken was op één van de hoeken.De Minore parasol had op de witte mast duidelijk schade opgelopen over een lengte van 20 cm, rode schreefsporen welke niet te verwijderen zijn.Alsof het nog niet voldoende was werd het teakblad van de tuintafel schuin gemonteerd op het onderstel, aan de ene kant ligt het goed maar aan de andere kant zo maar eventjes 5 cm uit het midden. Verschillende schroeven waren schuin en niet volledig ingedraaid, als gevolg van niet voor te boren.Dit laatste is nochtans noodzakelijk bij hardhout, zo blijkt uit navraag bij verschillende pro schrijnwerkers (gevaar op splijten na verloop) en staat trouwens duidelijk in de montagehandleiding van Exterioo zelf !!!Op 24/05/22 dan maar 2 klachten opgemaakt via de site van Exterioo, zoals voorzien (2218095-1 en 2218089-01), maar tot op vandaag nog geen enkele reactie gekregen. De klantendienst is onbereikbaar en volgens de winkel gingen we zeker enkele weken geleden reeds gecontacteerd worden door de klantendienst. Niet dus.Ik kan begrijpen dat het druk is, maar heb toch mijn bedenkingen bij het feit dat je op een gekende reviewsite binnen de 2 dagen reactie krijgt op een (negatieve) review maar op een klacht krijg je na meer dan 6 weken nog geen teken van leven.