BesteIk heb meermaals problemen ervaren met dit bedrijf en mails sturen bleek blijkbaar geen oplossing. Daarom via het openbare klachtenbord van Test Aankoop.Probleem 1 (Bedriegelijke advertenties):Als je op hun website 'aan een goedkope prijs' een refurbished iPhone gaat bestellen adverteren ze met een gratis inclusieve Lightning-kabel en moderne nieuwe Apple-oortjes. Echter wanneer je deze ontvangt zal je zien dat dit niet is wat je krijgt. De oortjes zijn niet van Apple en lijken zelfs niet op de oortjes van de advertentie. Het is een namaak copy van de oudste versie van de Apple-oortjes.Dit is gewoon BEDRIEGELIJK en volgens mij zelfs niet toegestaan.Ook de Lightning-kabel is nep, en daar gaat mijn volgende probleem over.Probleem 2 (Namaak oplaadkabel):De Lightning-kabel (oplaadkabel) is ook nep, en dit is zelf toegegeven. Iedereen weet dat dit gevaarlijk is, wanneer je je GSM oplaadt laad je een batterij - Lees: hittebom - op. Iedereen heeft de verhalen gehoord van GSM-batterijen die ontploffen door namaak-oplaadkabels.Toen ik dit vriendelijk aanklaagde via mail kreeg ik het antwoord Ja maar we gebruiken deze kabel al jaren, dit getuigd van geen verantwoordelijkheid want het hoeft in tien jaar maar één keer in één iemand zijn gezicht te ontploffen om ernstige schade aan die persoon te berokkenen.Buiten die algemene kwestie, had ik zelf ook nog problemen met de oplaadkabel ervaren.De oplaadkabel ging telkens stuk. Waardoor ik lange tijden niet kon opladen en meermaals onder garantie een nieuwe kabel moest aanvragen. Echter waren ze hier blijkbaar niet zo blij mee. Dat blijkt uit mijn volgende probleem.Probleem 3 (Blokkeren consumenten):Ik had meermaals een nieuwe kabel moeten aanvragen omdat deze namaak telkens stuk ging. Echter toen ik hiervoor een mail wilde sturen ging dit niet, ik kreeg van Hotmail de melding dat mijn mail niet verstuurd was omdat ik op een blokkeer-lijst stond.DeTelecomShop (of Supply Trade BVBA) had mijn mail-adres geblokkeerd waardoor ik geen mails meer kon sturen, dit moest ik dus doen via een ander mail-adres.Ook waren ze heel laks in het antwoorden. Vaak moest ik 2-3 mails sturen voor ik een antwoord kreeg. Ook het laatst had ik een video gestuurd als bewijs dat een net geleverde namaak-kabel van hun niet werkte. Ze zeiden hier op te gaan antwoorden maar maanden later, nog steeds geen antwoord.Ik heb dus dan maar ook zelf een fatsoenlijke kabel gekocht.Probleem 4 (Schade aan toestel):Je GSM opladen met een namaak kabel veroorzaakt schade aan je toestel. Maar aangezien DeTelecomShop enkel namaak-kabels levert is dit onvermijdelijk. Met als gevolg dat ook op mijn toestel de oplaadpoort niet meer werkt waardoor ik zelfs met een nieuwe echte kabel niet kan opladen. Allemaal doordat DeTelecomShop enkel neppe kabels levert.Enkele opsommingen van de problemen die ik bij dit bedrijf ervaren heb.KORT:Mijn oplaadpoort is kapot door de namaak-kabels die geleverd worden.