Terug

schade aan jas bij droogkuis

Closed Openbaar

Zonklaar droogkuis Affligem

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. O.

Naar: Zonklaar droogkuis Affligem

08/01/2021

Mr Deschryver Dirk,Ik had reeds telefonisch contact ivm de schade aan mijn jas. Ik leverde hem in het voorjaar in bij uw afhaalpunt te Zottegem. Toen ik die winterjas uit de verpakking haalde zag ik een grote witte vlek op de binnenzijde van de kraag. (ik kan u de foto toesturen).Ik stuurde daarover een brief op 21 december 2020, zonder reactie van u. Ik vraag een vergoeding voor de geleden schade nl 75€ (dekt natuurlijk niet wat ik moet uitgeven om die jas te vervangen). Ik reken uw commerciële ingesteldheid.Groeten,M.Oste

Berichten (1)

Zonklaar droogkuis Affligem

Naar: M. O.

29/01/2021

Beste ,ik kreeg al enkele kerel onderstaande email.Ik vermoed dat deze naar een verkeerd emailadres gestuurd is , want ik heb helemaal geen weet van een jas 🙂 , heb geen droogkuis en woon al zeker niet in Zottegem.Mvg, Dirk.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform