Terug

schade aan geleverde product

Closed Openbaar

Living and Company

Start een klacht

Aard van probleem:

Levering

Klacht

G. V.

Naar: Living and Company

19/05/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 14/10/2024 kocht ik een wandplank met spiegel in uw online winkel en betaalde ik 252 euro. Ik ontving het pakket op 14/02/25 en toen ik het opende, zag ik dat het product beschadigd was. IK nam contact met jullie op en jullie vroegen mij foto's te nemen van de schade. Ik heb 8 keer met jullie gemaild en getelefoneerd, maar er bleef een reactie uit. Ik nodig u derhalve uit dit probleem op te lossen. Doet u dit niet, dan behoud ik mij het recht voor om ontbinding van het contract en schadevergoeding te eisen. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te vrijwaren. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging

Bemiddeling door Testaankoop 05 juni 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform