Terug

Schade aan bagage

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. V.

Naar: De VakantieDiscounter

01/10/2023

Beste, Ik kon genieten van een mooi weekje uit naar Dubai. Maar, bij terugkomst ontdekte ik schade aan mijn reiskoffer. In de aankomsthal werd een PIR opgemaakt. Daar ik met Pegasus reisde probeerde ik een schadeclaim op te maken maar daar worde vragen gesteld waarop ik geen antwoord weet. nummers ed. daar ik niet verder kan aldaar richte ik me op Vakantiediscounter. Ik heb hun ook een mail gestuurd, maar na drie dagen ook geen respons. Er is ook nog schade aan enkele goederen in de koffer, nl een handgemaakte koffiemug (waarvan het set nu incompleet is) en een diatomit mat. Kunnen jullie mij verder helpen?mvg,

Berichten (1)

De VakantieDiscounter

Naar: F. V.

01/10/2023

Uw aanvraag (2176652) is bijgewerkt. Reageer op deze e-mail als u aanvullende opmerkingen wilt toevoegen.----------------------------------------------Sandra, 1 okt 2023 16:18 CESTBeste,Er is inmiddels via e-mail contact opgenomen met de klant.Met vriendelijke groet,Sandra CoeselCustomer Service dé VakantieDiscounter----------------------------------------------Klachtenbox, 1 okt 2023 09:45 CEST [9PE56E-NV610] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) [9PE56E-NV610]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform