Terug

schade aan bagage

Closed Openbaar

Aviapartner

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

O. V.

Naar: Aviapartner

07/06/2023

Hi ik heb jullie eerder deze mail gestuurd:Hi ik ben deze ochtend 20/5/2023 met vlucht EI60 (dep 6h50-arrival 9:40) Aangekomen in Zaventem. Mijn bagage is beschadigd. Eén loopwieltje is helemaal kapot.Ik lees nu dat ik het direct ter plaatse had moeten aangeven maar doordat we een groepsreis hadden en de taxi wachtte op iedereen heb ik mij terplaatse niet verder geinformeerd.Ik heb wel terplaatse aan bagage band 5 foto's genomen van de beschadiging.Boardingpassnumer was 0531192529462 (zie foto)Ik heb jullie samen met bovenstaand bericht foto's gestuurd die die ochtend genomen werden aan band nr5. Je kan perfect zien dat mijn bagage daar al beschadigd was. Ik vind het niet kunnen dat jullie mij afwimpelen omdat ik ter plaatse geen melding gemaakt heb van het probleem. Nog diezelfde dag hebben jullie van mij de mail met de bewijzen ontvangen. Wat is het probleem? Waarom kunnen jullie deze schade niet erkennen en vergoeden? Waarom antwoorden jullie niet op mijn mails?MvgOmer Verhas

Berichten (1)

Aviapartner

Naar: O. V.

07/06/2023

Dear Passenger,Thank you for contacting our Lost and Found department.We would like to confirm that your e-mail was well received.We will respond to you with more information as soon as possible!Kind regardsLost and found team.Welcome! baggage services.Geachte passagier,Bedankt om contact op te nemen met Lost and Found.We hebben uw e-mail goed ontvangen.We doen ons best om u zo spoedig mogelijk te antwoorden.Vriendelijke groetenLost and Found team.Welcome! Bagage services.Cher passager,Merci d'avoir contacté notre service Lost and Found.Nous aimerions vous confirmer que nous avons bien reçu votre courrier.Nous allons prendre soin de votre courrier et vous contacter avec plus d'informations dès que possible!CordialementLost and Found team.Welcome! Service des bagages.[s:outlook.office365.com/mail/baggagebrupax@Welcomeservices.be/options/mail/automaticReplies/automaticRepliesOption] Welcome! Baggage Services Brussels Airport


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform