Meubelen VerhaegenSalon gaat stuk binnen de garantieperiodeGoedendag, ik heb op 3 september 2020 bij jullie een salon gekocht.• Ongeveer 1,5 jaar later merk ik dat de bovenlaag van de zetel op plaatsen loskomt. Dit nu al terwijl er onder meer door corona bijna niet in gezeten is (geen bezoek geweest) en mijn gezin bestaat uit ikzelf en een zoon die meestal aan zijn pc zit en niet in de zetel. • Ik meld dit telefonisch aan jullie in mei 2022, de man aan de telefoon zegt me dit probleem te kennen. De oorzaak zou zijn dat ze een product in de productie niet meer mogen gebruiken voor het milieu niet te schaden. Hij gaat het doorgeven en iemand langs sturen. Erna , wanneer de man aan de telefoon terug uit verlof is zal hij zich er verder mee bezig houden. • Er komt iemand langs en neemt foto's . • Ik hoor verder niks meer. Midden juni telefoneer ik weer naar jullie, waar ik dit keer een vrouw aan de lijn heb. Zij beweert dat die man pas 30 mei naar de zetel is komen kijken en het dan maar pas heeft doorgegeven. Het was eerder. Ze zegt me dat er niet veel aan te zien is, waarop ik zeg nu is er meer aan, maar we proberen de zetel nu zo veel mogelijk te sparen. Ik krijg als antwoord dat het nog erger zal worden, want dat het bij mijn zetel nog meevalt, dat er erger zijn. Dat die lederlook niet goed is. Waarop ik antwoord dan mag je die niet verkopen voor een soldeprijs van € 1860. Dat ik geen zetel koop voor 1 jaar... Ik schiet dus niks op met dit gesprek, en krijg de raad van nog af te wachten.• Nu 21 juni wacht ik nog steeds, gaan jullie dit op lange baan schuiven zodat de waarborg verstreken is.. Ik heb u alle informatie bezorgd ,en wacht nu op een antwoord op mijn vragen. Gelieve me onmiddelijk op de hoogte te houden van het verder verloop van mijn klacht.Bedankt