Terug

Salon adele afpellen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Weba Deinze

27/07/2021

Beste,paar maanden geleden heb ik u gecontacteerd ivm het afpellen van onze salon adele,nu paar maanden is het nog veel erger gesteld met de salon.u zei dat de salon buiten garantie viel en dat u ons niet kon helpen,ook niet om te herstofferen omdat het soort skai niet meer verkrijgbaar was omdat er teveel klachten waren over dit soort skai,u gaf het zwart op wit toe dat het slechte skai was,waarom verkoopt u dan dit soort aan ons,waarom zijn wij en andere mensen niet op de hoogte gebracht hiervan en compensatie werd gegeven...u antwoord was enkel dat u 5% korting gaf op een nieuwe salon,voor september 2021! Mijn vraag is nu,is er enige compensatie voor een herstoffering van onze salon,nu vragen we nog raad,testaankoop is ook op de hoogte,volgende stap is dat we reclame gaan maken op social media met jullie service en fotos van onze salon,nu op 4 jarige leeftijd terwijl jullie zeiden dat dit de betere skai was...wij zijn opgelicht eersteklas....

Berichten (3)

Weba Deinze

Naar: A. C.

29/07/2021

DATA NOT AVAILABLE

A. C.

Naar: Weba Deinze

29/07/2021

Hallo,dit vind ik maar flauw van tussenkomst,is dit jullie service na verkoop,toch heeft 1 van u werk emers ons gemeld dat de skai niet meer gebruikt word door de slechte kwaliteit,dat we niet alleen zijn en dat we blij mogen zijn dat hij "al"4 jaar meegaat,sommigen klanten hadden het al na 6 maanden, dus ik vind voor zo een duurdere soort skai...er toch enige tussenkomst mag zijn,toch iets meer of die luttele 5%. 1 ding is zeker,we laten het hier niet bij...ons geld was goed,dus mag de zetel ook goed zijn,en niet voor maar 4 jaar...was toch ons bedoeling dat we meer dan 10 jaar zouden doen met de salon...zonder nog eens 1000€ aan kosten ...na 4 jaar

A. C.

Naar: Weba Deinze

15/08/2021

Hallo,wat ik toch nog even kwijt wou is dat u zegt dat we de zetel eind 2016 hebben aangekocht...klopt, maar zetel is pas een paar maanden later geleverd...in 2017 en vorig jaar 2020 hebben we het eerste plekje ontdekt...maar daar dachten we dan nog niet aan dat het zo snel zou verder gaan,paar maanden later is er al een volledige zitting kapot en andere delen van de zetel beginnen nu ook te scheuren en af te pellen...van een slechte kwaliteit gesproken,en dan jullie op ons vraag toen we hem nochten dat het ene van de betere skais was...mochten we dit eerder geweten hebben hadden we hem zeker niet gekocht ..en zeker niet voor zo een bedrag...dienst na verkoop,ook na garantie...trekt op niks..5% korting op herstoffering!!!! Schamelijk en schandalig gewoon...een zetel van iets meer dan 4 jaar oud


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform