Terug

SAJ thuisbatterij

Closed Openbaar

SAJ Electric

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. N.

Naar: SAJ Electric

17/07/2023

Beste,Na veelvoudig contact door de firma SOLOYA (installateur van de thuisbatterijen) sinds eind april 2023 en mezelf meerdere maal per email (track record gearchiveerd), blijft SAJ in gebreke om de nodige herstelling door te voeren aan de tweede uitbreiding van mijn thuisbatterij - SAJ Slaaf Batterij B1 - 5,1 kWh, en dit ondanks de belofte aan hoofdtechnieker van de firma Soloya om ons de nodige support en service te geven op 28 juni 2023 (bewijs kopij van teksbericht (van het SAJservice team). Gelieve hieraan gevolg te geven (met ref naar mijn laatste email dd. 17 juli 23) Mvg.

Berichten (1)

SAJ Electric

Naar: J. N.

17/07/2023

Fromnowonpleasecallourhotlineon0031852126805Gelievevanafnutelefonischcontactoptenemenmetonzehotlineophetnummer0031852126805Apartirdemaintenant,veuillezappelernotrehotlineau0031852126805


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform