Terug

Rubbercompound bedieningsknop niet ok.

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: GARMIN BELUX

28/11/2017

Rubbercompound bedieningknop Garmin Edge 1000voldoet niet. Na 2 jaar begint het compound scheurtjes te vertonen waardoor het nagenoeg op termijn volledig scheurt en zo mogelijks water binnen dringt.Probleem is dan ook als u dit duur toestel dat anders heel goed functioneert 6 weken moet missen wat in het koersseizoen helemaal niet mogelijk is voor een renner.Ik heb het toestel als het seizoen gedaan was opgestuurd naar de Distributeur voor Belgie

Berichten (6)

GARMIN BELUX

Naar: A. C.

28/11/2017

Beste klant,Bedankt om contact met Garmin Belux opgenomen te hebben.Onze Naverkoop Dienst assisteert u graag met uw ingestuurde vraag.Om met hen contact op te nemen, nodigen wij u vriendelijk uit onze Garmin Belux Support Website te bezoeken,klik hier om meteen op de juiste startpagina te belanden. 1. Voer uw productnaam of serienummer in of klik op 'Mijn vraag gaat niet over een product' 2. Kies een onderwerp of zoek naar het probleem 3. Scrol naar beneden op de resultaten pagina om contact op te nemen met een expert en klik op een van de contact opties BEL of E-MAILNogmaals dank voor uw bericht,Met beleefde groeten,Het Garmin Belux teamGarmin Belux www.garmin.bePhone: +32 2 672 52 54Garmin Belux Rue Pierre Dupontstraat 165 1140 Brussels Belgium CONFIDENTIALITY NOTICE: This email and any attachments are for the sole use of the intended recipient(s) and contain information that may be Garmin confidential and/or Garmin legally privileged. If you have received this email in error, please notify the sender by reply email and delete the message. Any disclosure, copying, distribution or use of this communication (including attachments) by someone other than the intended recipient is prohibited. Thank you.

GARMIN BELUX

Naar: A. C.

28/11/2017

Geachte Heer Vandevoorde,Zoals u het zeker weet hebben we van de Edge 1000 toestellen enorm veel verkocht en, zoals mijn collega Michael u al doorgegeven heeft, komen er heel weinig binnen met zulke problemen.Meestal komt het van het gebruik van het toestel dat de eigenaar heeft, bvb lange nagels, leder handschoenen, te hard drukken, enz. Daarom wordt het niet onder waarborg behandeld.Ook, zoals mijn collega uitgelegd heeft, beslissen we over de omruilingstarieven niet. Die zijn door Garmin WW doorgegeven en we moeten die volgen.Toch, voor alle duidelijkheid, de omruilingsprijs verhoging ligt aan een belangrijke prijsopslag van zekere componenten die nodig zijn voor de fabricatie van het toestel.Ik heb dus geen andere oplossing dan, spijtig genoeg, de omruilingsprijs die u door uw verdeler gegeven werd te bevestigen. Met vriendelijke groeten - Meilleures salutations - Best Regards.Francis DornAfter Sales Manager Aidez-nous à améliorer nos services:Enquete de satisfactionHelp ons onze diensten te verbeteren:TevredenheidsenqueteGarmin Belux :www.garmin.bePhone: 32 2 663 78 02Garmin Belux Pierre Dupontstraat 165 1140 Brussels Belgium CONFIDENTIALITY NOTICE: This email and any attachments are for the sole use of the intended recipient(s) and contain information that may be Garmin confidential and/or Garmin legally privileged. If you have received this email in error, please notify the sender by reply email and delete the message. Any disclosure, copying, distribution or use of this communication (including attachments) by someone other than the intended recipient is prohibited. Thank you.

A. C.

Naar: GARMIN BELUX

28/11/2017

Geachte ,lange nagels , daar is zeker niets van waar , het toestel steekt altijd in een rubberen beschermhoesje. Ik heb jullie reeds een foto gericht van het rubber compound dat reeds kleine scheurtjes vertoond. Als de toestellen zoals de meeste mensen het maar 1 of 2 maal gebruiken per week zal dit natuurlijk geen probleem geven of zal dit maar opgemerkt worden na 6 jaar gebruik . In ons geval wordt dit dagelijks 1 maal in en 1 maal uitegschakeld en wordt zelfs nooit rechstreeks op de start stop knopt gedruk altijd steekt er het rubberen hoesje over. Raar dat er dan geen beschadiging is aan het beschermhoesje. Ook hiervan kan ik u een foto bezorgen.Ik vind dit nogmaals heel onproffesioneel van Garmin. Garmin dient volgens mij hier zijn verantwoordelijkheid op te nemen , ofwel moet men op de verpakking vermelden niet geschikt voor dagelijks gebruik.Vandevoorde Kris

GARMIN BELUX

Naar: A. C.

28/11/2017

Beste klant,Bedankt om contact met Garmin Belux opgenomen te hebben.Onze Naverkoop Dienst assisteert u graag met uw ingestuurde vraag.Om met hen contact op te nemen, nodigen wij u vriendelijk uit onze Garmin Belux Support Website te bezoeken,klik hier om meteen op de juiste startpagina te belanden. 1. Voer uw productnaam of serienummer in of klik op 'Mijn vraag gaat niet over een product' 2. Kies een onderwerp of zoek naar het probleem 3. Scrol naar beneden op de resultaten pagina om contact op te nemen met een expert en klik op een van de contact opties BEL of E-MAILNogmaals dank voor uw bericht,Met beleefde groeten,Het Garmin Belux teamGarmin TeamGarmin Belux www.garmin.bePhone: +32 2 672 52 54Garmin Belux Rue Pierre Dupontstraat 165 1140 Brussels Belgium CONFIDENTIALITY NOTICE: This email and any attachments are for the sole use of the intended recipient(s) and contain information that may be Garmin confidential and/or Garmin legally privileged. If you have received this email in error, please notify the sender by reply email and delete the message. Any disclosure, copying, distribution or use of this communication (including attachments) by someone other than the intended recipient is prohibited. Thank you.

A. C.

Naar: GARMIN BELUX

28/11/2017

Beste ,Ik heb hiervoor reeds contact genomen met jullie en naar mijn mening wordt dit niet ernstig opgenomen.Jullie mogen gerust bij mij komen kijken of ik wil zelf het 2e toestel dat ook reeds scheurtjes vertoond wel even persoonlijk komen tonen in jullie kantoor.Nogmaals mocht ik niet 100% zeker zijn van correct gebruik dan zou ik deze weg niet bewandelen. Zolang jullie in deze zaak jullie verantwoordelijkheid niet opnemen zal ik verder actie ondernemen.Ik hoop dat jullie bereidt zijn mij uit te nodigen zodoende ik jullie het toestel kan tonendat ook nu reeds scheurtjes vertoont in het rubber. Als ik dit verder gebruik zal ook bij dit toestel het compound midden volgend jaar diepe scheuren ( barstjes ) vertonen waardoor mogelijks dan vocht kan indringen. Nogmaals ik ben ervan overtuigd dat het compound niet voldoet aan de nodige eisen.De toestellen werken goed maar het rubber compound boven de start stop knop is niet geschikt voor dagelijks gebruik !!! Het toestel steekt altijd in een rubberen hoesje.Het hoesje vertoond geen enkele beschadigen. jullie kunnen mij bereiken op mijn GSM nr. nl. 0474 54 71 32

GARMIN BELUX

Naar: A. C.

29/11/2017

Beste klant,Bedankt om contact met Garmin Belux opgenomen te hebben.Onze Naverkoop Dienst assisteert u graag met uw ingestuurde vraag.Om met hen contact op te nemen, nodigen wij u vriendelijk uit onze Garmin Belux Support Website te bezoeken,klik hier om meteen op de juiste startpagina te belanden. 1. Voer uw productnaam of serienummer in of klik op 'Mijn vraag gaat niet over een product' 2. Kies een onderwerp of zoek naar het probleem 3. Scrol naar beneden op de resultaten pagina om contact op te nemen met een expert en klik op een van de contact opties BEL of E-MAILNogmaals dank voor uw bericht,Met beleefde groeten,Het Garmin Belux teamGarmin Belux www.garmin.bePhone: +32 2 672 52 54Garmin Belux Rue Pierre Dupontstraat 165 1140 Brussels Belgium CONFIDENTIALITY NOTICE: This email and any attachments are for the sole use of the intended recipient(s) and contain information that may be Garmin confidential and/or Garmin legally privileged. If you have received this email in error, please notify the sender by reply email and delete the message. Any disclosure, copying, distribution or use of this communication (including attachments) by someone other than the intended recipient is prohibited. Thank you.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform