Beste, op 23/02/2015 bestelling gedaan bij Textrend Ninove, rolgordijnen. Eind augustus 2015 zijn deze geplaatst door textrend. Van in begin niets anders dan last mee gehad, systemen van rolgordijnen blokkeerde steeds en de koordjes op op te trekken en neer te laten vielen er gewoon af. Nu vallen deze gordijnen uit elkaar (grote venster) en komen er scheuren in. Is niet bij alle rolgordijnen, andere vertonen geen scheuren ook al zijn deze even oud. Contact opgenomen met copahome Kortrijk, dame aan de telefoon had gezegd dat ze ons niet in de steek zou laten. Moesten foto’s bij een andere dealer nl. Deniluxe In Gooik, binnen doen en de nodige gegevens, zij moesten dossier opmaken. Nu hebben we van Deniluxe mail ontvangen, zij hebben contact gehad met copahome, nu blijkt gordijnen vallen niet meer,in garantie je hebt 2 jaar op doeken en Systemen en 5 jaar op onderdelen (wat bedoeld men met onderdelen??) Dan heeft Mijnheer van Deniluxe gevraagd of we de doeken kunnen vervangen, en copahome heeft de voorkeur om volledig nieuwe systemen te plaatsen omdat de techniek is gewijzigd ( op amper 4,5 jaar!!!, schandalig) + ook wat prijs betreft moeten we transport kosten betalen en zouden deze volledig gedemonteerd worden ?? Dit grapje heeft ons bijna 6.000€ gekost in augustus 2015 en dit is dan de nazorg ? Wat wij willen is een zeer grondig onderzoek van waarom deze doeken zo vlug kapot scheuren van groot raam en de andere niet, voor ons is deze doek van zeer slechte kwaliteit tov de andere rolgordijnen die geplaatst zijn dezelfde dag! Wij willen dan ook een zeer goede tegemoetkoming Namelijk het vervangen van de rolgordijnen groot raam dat uit 3 delen bestaat waarvan 2 van de 3 ramen sedert het begin eveneens de doeken zijn uitgerafeld aan de zijkanten.