Terug

retourzending

Closed Openbaar

van loon Amsterdam

Start een klacht

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

F. A.

Naar: van loon Amsterdam

28/06/2025

OP 4/6/2025 bestelt mijn echtgenote een jurk van 39,95€ op de website van Van Loon Amsterdam die op Facebook verschijnt. De website lijkt professioneel en volledig in het Nederlands. In het retourbeleid verwijst men naar de EU regelgeving. Alles lijkt ok tot het kleed arriveert en te groot blijkt te zijn. We vragen een retourlabel aan en men stelt voor om het kleed te houden en 10% korting te geven. Daar het kleed niet bruikbaar is blijven we vasthouden aan een retour. Als antwoord krijgen we dat dit kan maar dat de verzendkosten voor onze rekening zijn en dat het kleed verzonden werd vanuit China en dat we dan de verzendkosten naar China moeten betalen. Wij zijn hier niet mee akkoord. Het retourbeleid strookt niet met de EU regelgeving. Wij hebben het vermoeden dat met dit systeem veel mensen opgelicht worden.

Bemiddeling door Testaankoop 14 juli 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform