Beste Annemie,Wij betreuren het verloop van de situatie. Op 10/07 ontving u van ons een antwoord met instructies over hoe u kunt retourneren. Het retourlabel werd vervolgens pas 16 dagen later, op 26/07, aangemaakt. We zouden de retour zeker uit coulance terug willen nemen, aangezien u pas op 10/07 een antwoord van ons ontving. Echter, het label werd pas 16 dagen na ons antwoord aangemaakt. Dit is langer dan de wettelijke retourtermijn van 14 dagen die wij hanteren.Hierdoor werd de retour afgekeurd omdat deze buiten de retourtermijn valt.Daarnaast wordt alle informatie omtrent een retour en het aanmaken van een retourlabel op onze webshop verstrekt. U kunt dus altijd een retour aanmaken, ook als u geen tijdig antwoord van ons ontvangt.Om deze situatie op te lossen, willen we u de mogelijkheid bieden om uw bestelling kosteloos terug te sturen.Met vriendelijke groeten,Michiel KlantendienstWebshopSlaapadvies BVBiezeweg 9, 9230 Wetterent +32 (0) 9 258 24 00DisclaimerVan: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be namens klachten@test-aankoop.be klachten@test-aankoop.beVerzonden: donderdag 1 augustus 2024 15:15Aan: webshop webshop@slaap.beOnderwerp: Retourweigering