Geachte mevrouw/heer,
Op 31 mei 2024 heb ik een electrische kinder auto gekregen dat ik had besteld op u webshob en betaalde ik er 200 euro voor.
Nadat ik deze had geopend, op mijn zoon zijn verjardag 1 juni 2024 dus een aantal dagen vanaf de aankoop, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft. Het toestel begon te haperen, en wou niet meer aan.
Op 3 juni 2023 heb ik u een bericht gestuurd, dat de auto niet correct werkt, en heb ik alle probleem beschrijvingen megedeeld. Ondanks talrijke aanmaningen is het defect tot op heden niet hersteld. Wij zijn al wekenlang, heen en weer aan het gaan, de auto was ter reparatie opgestuurd, en deze is dan terug ontvangen door ons, en deze werkt nog altijd niet zoals het hoort.
In het licht van het bovenstaande en rekening houdend met het feit dat volgens de wettelijke garantie van 2 jaar reparaties binnen een redelijke termijn moeten worden uitgevoerd op basis van de aard van de goederen en hun gebruik, verzoek ik om vervanging van het product zonder kosten voor mij of, als alternatief, ontbinding van de overeenkomst met terugbetaling van de aankoopprijs.
Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen.
Met vriendelijke groet,
• Betalingsbewijs