Ik heb vorig jaar op 9 juli een bestelling geplaatst via de webshop van Bobo Tremelo. De 2 topjes die ik bestelde, waren te groot en heb ik binnen de 2 weken weer op de post gedaan. Ik ben dit daarna uit het oog verloren. Op 18/10 krijg ik een mail van Bobo dat ze mijn pakje ontvangen hebben, maar dat dit veel te laat is. Ik geef meteen aan dat ik dit op tijd heb opgestuurd en of ze het label dat op het pakje hangt nog hebben om meer info te halen bij bpost. Dit hadden ze niet meer. Ze stellen voor om de topjes te komen halen in 1 van hun winkels. Die situeren zich echter ver van waar ik woon. Ik kan spijtig genoeg het retourbewijs niet terugvinden, maar ben niet akkoord met het feit dat ik zomaar in ongelijke wordt gesteld, zonder info te vergaren bij bpost. Ik stel nog voor ter compensatie dan gewoon in een bon van de webshop zelf teruggebetaald te worden, maar krijg maar geen feedback. Ik heb sindsdien 10-tal mails gestuurd, zonder enige feedback. Ik heb een maand geleden zelf voorgesteld de retourkosten per bpost op mij te nemen, maar ook daar krijg ik geen antwoord op. Als ik bel, neemt de webshop nooit op. Ik heb deze week wel een van de winkels te pakken gekregen, maar deze persoon gaf spijtig genoeg aan dat ze geen contact hadden met de webshop en dat ze dit soort ervaringen wel vaker horen. Ik ben dus bijna een jaar later en heb zowel het geld als de kledij niet in mijn bezit. Daarnaast krijg ik geen antwoord op de oplossingen die ik per mail stuur.