Beste,
Ik heb onlangs bij een webshop 7 parfums aangeschaft.
5 hiervan waren totaal niet naar ons verwachting dus deze heb ik geretourneerd. Bij aankomst van mijn retour kreeg ik de melding dat enkel (bijna 2) 1 fles volledig werd terug betaald. Ik heb hun daarom gemaild met de vraag waarom het bedrag zo laag was en de webshop gaf aan dat de verpakkingen beschadigd waren en hun daarom geen terug betaling kunnen doen. Ik heb dan gevraagd ok, aangezien ik toch voor die flessen heb betaald kan ik die dan terug krijgen? Hierop gaf de webshop aan deze al bij aankomst te hebben vernietigd ivm hygiene en veiligheid. Op hun website staat nochtans duidelijk vermeld dat de koper eventueel op eigen kosten niet geaccepteerd producten weer terug kan laten verzenden, maar deze optie is mij niet geboden en zonder enig uitleg of vraag hebben ze mijn parfums meteen vernietigd. Ik heb hun aangegeven want hun retour procedure online aangeeft, maar hun zeggen dit klopt helaas niet wat er staat op de website en we gaan uw klacht afsluiten. Ik was in totaal 93, 50 kwijt voor 7 parfums...dit zijn normaal dupes van merk parfums. Nu ben ik voor 2 flesjes die normaal 13.00 en 11.00 kosten 70 euro kwijt.