Terug

Retournering

Opgelost Openbaar

Gymshark

Start een klacht

Aard van probleem:

Herroeping

Klacht

S. T.

Naar: Gymshark

26/07/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 5 juni 2025 heb ik in uw online winkel een 2 fitnesstops gekocht, waarbij ik het bedrag van €72 heb betaald. Bij de levering van het product, die plaatsvond op 7 juni 2025, heb ik, na kennis te hebben genomen van de kenmerken ervan, besloten gebruik te maken van het herroepingsrecht. Ik heb u op 27 juni 2025 een mededeling in die zin gestuurd via uw webpagina happy returns. Op 26 juli antwoordde u dat mijn verzoek niet kon worden ingewilligd omdat er zogezegd geen bewijs van verzending is. Ik betwist het bovenstaande omdat de items zijn meegestuurd met verzendlabel HR4K46SB. Ik verzoek u dan ook gevolg te geven aan mijn rechtmatig verzoek om de overeenkomst te herroepen, waarbij ik u bevestig dat het product, onbeschadigd en in al zijn onderdelen compleet, beschikbaar is voor teruggave en ik verzoek u bijgevolg om terugbetaling van order nummer #eu2229156 van de betaalde prijs van €72. Ik verwacht een antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling.

Berichten (8)

Gymshark

Naar: S. T.

26/07/2025

Hey there, ​ Bedankt voor het contact opnemen, het spijt ons dit te horen. Kunt u het volgende bevestigen: • Volledige naam • Volledig verzendadres met postcode We kijken ernaar uit van u te horen. 🦈 Raily Customer Support Gymshark www.gymshark.com On Sat, Jul 26, 2025 at 07:30 AM, klachten@test-aankoop.be wrote: ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌

S. T.

Naar: Gymshark

26/07/2025

Sien Theunkens Broechemsesteenweg 82 2560 Nijlen

Gymshark

Naar: S. T.

27/07/2025

Hey Sien, Bedankt dat je contact met ons hebt opgenomen. Het spijt ons voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We kunnen zien dat de retour is geregistreerd op ons online portaal. Echter, we kunnen nog niet zien of het fysiek naar ons is teruggestuurd. Heb je bewijs van verzending dat je kunt verstrekken? Dit kan een verzendbewijs of trackinggegevens van je retourzending zijn. We kijken ernaar uit om van je te horen.😊 Keith Customer Support Gymshark www.gymshark.com On Sun, Jul 27, 2025 at 13:43 PM, klachten@test-aankoop.be wrote: ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌

S. T.

Naar: Gymshark

27/07/2025

Beste Alle items zijn verzonden onder retourlabel HR4K46SB. Zie ook screenshot in bijlage. Wil de status approved zeggen dat deze retour goed is aangekomen ? Mvg Sien

Gymshark

Naar: S. T.

27/07/2025

Hey Sien, Bedankt voor het contact opnemen. We hebben opgemerkt dat je ons via een andere bericht hebt benaderd. Wees gerust, we hebben zojuist op je vraag in dat bericht gereageerd. Om verwarring te voorkomen, sluiten we deze chat. Heel erg bedankt voor je geduld.🦈 Joshua Customer Support Gymshark www.gymshark.com On Sun, Jul 27, 2025 at 04:30 AM, klachten@test-aankoop.be wrote: ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌

S. T.

Naar: Gymshark

28/07/2025

Beste Ik verkies de communicatie via deze weg te laten lopen aangezien ik hier mijn klachtendossier voor deze zaak opbouw. Ik herhaal de items waarvoor ik terugbetaling wens: Peek a boo sports bra - black (size M) ordernummer: #EU2231440 returnlabel: HR4K46SB Returnstatus: approved, Peek a boo sports bra - Fresh Lilac (size S) ordernummer: #eu2229156 verzendlabel: HRPVJ99Q was verzonden onder label HR4K46SB Twist front bralette - white (size S) ordernummer: #eu2229156 verzendlabel: HRPVJ99Q is verzonden in hetzelfde pakket als verzendlabel HR4K46SB De retournering van de drie items is gemeld en de verzendlabels aangemaakt op 27 juni. Alle items zijn teruggestuurd onder verzendlabel HR4K46SB naar retouradres BLECKMANN RIEME, ZONNEWEG 1, 9940 EVERGEM, BELGIË op 7 juli. Het pakket is in ontvangst genomen op 8 juli en er is voor getekend. Bij het ontvangstbewijs staat letterlijk '3 zendingen met handtekening'. In bijlage vindt u de retourlabel, het afgiftebewijs (in Belgie is dit digitaal) en het ontvangstbewijs. Gelieve contact op te nemen met Happy returns aangezien Gymshark heeft gekozen met dit bedrijf samen te werken, om dit te verifiëren en me zo snel mogelijk op de hoogte te brengen over mijn terugbetaling. mvg Sien

Gymshark

Naar: S. T.

28/07/2025

Hi Sien, Bedankt dat je weer contact met ons opneemt. We hebben opgemerkt dat je ons via een andere bericht hebt benaderd. Wees gerust, we hebben zojuist op je vraag in dat bericht geantwoord. Om verwarring te voorkomen, sluiten we deze chat. Heel erg bedankt voor je geduld.🦈 Aloha Customer Support Gymshark www.gymshark.com On Mon, Jul 28, 2025 at 06:15 AM, klachten@test-aankoop.be wrote: ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌

Gymshark

Naar: S. T.

28/07/2025

Hey there, Bedankt dat je contact met ons hebt opgenomen en we hopen dat het goed met je gaat! We hebben opgemerkt dat je ons via een andere bericht hebt benaderd. Wees gerust, we hebben zojuist op je vraag in dat bericht geantwoord. Om verwarring te voorkomen, zullen we deze chat sluiten. Heel erg bedankt voor je geduld.🦈 Clint Customer Support Gymshark www.gymshark.com On Mon, Jul 28, 2025 at 18:01 PM, klachten@test-aankoop.be wrote: ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌

Bemiddeling door Testaankoop 29 juli 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform