Geachte mevrouw/heer,
Op 19 09 kocht ik een kledingpakket in uw winkel en betaalde ik er 119.85 euro voor.
Ik verwachtte iets anders te krijgen op basis van de informatie die u mij gaf. Ik dacht: ik koop aan bij een Nederlands bedrijf met hoogwaardige materialen. Maar uiteindelijk kreeg ik inferieure materialen en verzonden uit China. Als u mij dit vooraf had laten weten, dan had ik de overeenkomst niet gesloten.
Omdat ik de overeenkomst sloot door foutieve/misleidende informatie, vernietig ik de overeenkomst.
Ik vraag u daarom ook om binnen de 14 dagen het bedrag van 119.85 euro aan mij terug te betalen op mijn bankrekening.
Ik deed de aankoop bij jullie omdat ik overtuigd was dat jullie (zoals op de site vermeld) een Nederlands bedrijf zijn met uitstekende klantgerichte ervaringen (Bij Elevique verbinden we passie en kwaliteit. Ontdek ons verhaal en toegewijde team, waar klanttevredenheid voorop staat).
Ik heb bewust niet gekozen om in China te bestellen en was eigenlijk al ten zeerste verontwaardigd dat jullie verzending uit China kwam. Daarnaast is de kwaliteit van de producten extreem ondermaats en lijkt in niets op de foto's van de website. Ik verwacht de retour naar jullie in Nederland te kunnen doen en ook mijn volledige aankoopbedrag terug te krijgen.
Met vriendelijke groet,
Bijlagen:
- Orderbevestiging
- Betalingsbewijs