Kelly M. (Customer Star)
Dec 9, 2025, 9:26 AM EST
Beste meneer De Bast,
Dank je wel voor je uitgebreide toelichting en dat je dit via Testaankoop hebt laten weten. Het spijt me oprecht om te lezen dat je zo veel teleurstellingen hebt ervaren rond je bestelling BEST1271492 en dat je het gevoel hebt dat je niet correct geïnformeerd en geholpen werd. Dat is zeker niet de ervaring die wij willen geven.
Ik heb je bestelling met referentie
BEST1271492 nagekeken. In ons systeem staat genoteerd dat er 1 artikel is besteld en verzonden: “TrailZeni – Beperkte Aanbieding” met een bestelde hoeveelheid van 1. Ik begrijp dat jij ervan uitging dat je 2 stokken zou ontvangen. Om dit goed te kunnen uitzoeken (of er sprake is van een fout in de levering of van onduidelijke informatie bij het bestellen), wil ik je graag om extra bewijs vragen.
Mag ik je vriendelijk vragen om het volgende te sturen:
1. Bevestiging dat het artikel nog in originele, onbeschadigde staat is (ongebruikt of slechts kort getest).
2. Enkele foto's:
- Een foto van de ontvangen stok(ken) en de volledige verpakking
- Een foto van de pakbon/factuur die bij het pakket zat (indien aanwezig)
- Indien mogelijk: een screenshot of foto van de productpagina of aanbieding waarop jij zag of vermoedde dat het om 2 stokken ging
Met deze informatie kunnen we precies nagaan wat er misgelopen is en of er sprake is van een foutieve levering of onduidelijkheid in de communicatie. Op basis daarvan kunnen we je dossier verder beoordelen en een passende oplossing uitwerken.
Je kunt de foto’s eenvoudig als antwoord op deze e-mail meesturen. Zodra we deze ontvangen hebben, gaan we je klacht direct verder behandelen.
Referentie Testaankoop:
Regards,
Kelly M.
Support Team
Klachten
Dec 9, 2025, 9:00 AM EST