Terug

Retourkosten niet terugbetaald

In behandeling Openbaar

BestDealsBig (Customer-star)

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. D.

Naar: BestDealsBig (Customer-star)

09/12/2025

Ik heb een klacht over het retour proces en ook de onduidelijkheid op jullie website tijdens het bestel proces. Eerst werd ik verrast na bestelling dat het product van china moest komen => had ik het geweten, ik had het niet besteld Dan werd ik verrast door het feit dat de levering meer dan een week heeft geduurd (nu weet ik waarom - China) Dan werd ik verrast door het feit dat ik niet 2 maar slechts 1 stok toegestuurd kreeg. Dan werd ik verrast door het feit dat ik niet kosteloos kan terugsturen=> had ik het geweten, ik had het niet besteld Dan werd ik verrast door het feit dat artikel terugsturen een kleine 30 euro kost !! => had ik het geweten, ik had het niet gedaan Dan werd ik verrast door het feit dat ik van u totaal geen antwoord meer krijg. Ik vind dit klanten bedrog en misleiding !! Ik heb u meermaals om een retour label gevraagd maar u zegt mij dat ik dat zelf moet betalen (ongeveer 30 euro). Ik heb geen antwoord meer mogen ontvangen! Ik hoop oprecht dat U mijn een retourlabel opstuurt zodat ik het totale bedrag teruggestort krijg.

Berichten (5)

BestDealsBig (Customer-star)

Naar: D. D.

09/12/2025

Kelly M. (Customer Star) Dec 9, 2025, 9:26 AM EST Beste meneer De Bast, Dank je wel voor je uitgebreide toelichting en dat je dit via Testaankoop hebt laten weten. Het spijt me oprecht om te lezen dat je zo veel teleurstellingen hebt ervaren rond je bestelling BEST1271492 en dat je het gevoel hebt dat je niet correct geïnformeerd en geholpen werd. Dat is zeker niet de ervaring die wij willen geven. Ik heb je bestelling met referentie BEST1271492 nagekeken. In ons systeem staat genoteerd dat er 1 artikel is besteld en verzonden: “TrailZeni – Beperkte Aanbieding” met een bestelde hoeveelheid van 1. Ik begrijp dat jij ervan uitging dat je 2 stokken zou ontvangen. Om dit goed te kunnen uitzoeken (of er sprake is van een fout in de levering of van onduidelijke informatie bij het bestellen), wil ik je graag om extra bewijs vragen. Mag ik je vriendelijk vragen om het volgende te sturen: 1. Bevestiging dat het artikel nog in originele, onbeschadigde staat is (ongebruikt of slechts kort getest). 2. Enkele foto's: - Een foto van de ontvangen stok(ken) en de volledige verpakking - Een foto van de pakbon/factuur die bij het pakket zat (indien aanwezig) - Indien mogelijk: een screenshot of foto van de productpagina of aanbieding waarop jij zag of vermoedde dat het om 2 stokken ging Met deze informatie kunnen we precies nagaan wat er misgelopen is en of er sprake is van een foutieve levering of onduidelijkheid in de communicatie. Op basis daarvan kunnen we je dossier verder beoordelen en een passende oplossing uitwerken. Je kunt de foto’s eenvoudig als antwoord op deze e-mail meesturen. Zodra we deze ontvangen hebben, gaan we je klacht direct verder behandelen. Referentie Testaankoop: Regards, Kelly M. Support Team Klachten Dec 9, 2025, 9:00 AM EST

D. D.

Naar: BestDealsBig (Customer-star)

12/12/2025

Beste 1. artikel is in originele, onbeschadigde en niet gebruikte staat 2. U heeft alle foto's al ontvangen, meerdere keren zelfs, In bijlage nogmaals

BestDealsBig (Customer-star)

Naar: D. D.

12/12/2025

Kelly M. (Customer Star) Dec 12, 2025, 11:18 AM EST Hallo Dirk, Bedankt voor uw duidelijke bericht en voor het opnieuw toesturen van de foto's en informatie over klacht 13959979 met referentie BEST1271492. Ik bevestig nogmaals dat wij uw bewijsstukken (foto's) en uw bevestiging dat het artikel in originele, onbeschadigde en ongebruikte staat is, goed hebben ontvangen en gekoppeld aan uw dossier. Op dit moment hebben we alle noodzakelijke gegevens om uw klacht en uw verzoek (onder meer over de retourkosten en uw vraag naar een volledige terugbetaling) verder te laten beoordelen. Ik heb uw dossier nu doorgestuurd naar onze verwerkingsafdeling/klachtenafdeling zodat zij een passende oplossing kunnen uitwerken. Dit dossier wordt prioritair behandeld, mede omdat u aangeeft dat u al meerdere keren contact hebt opgenomen. Gelieve 1–3 werkdagen de tijd te geven. U ontvangt de uitkomst en het definitieve voorstel (bijvoorbeeld over vergoeding/terugbetaling en de verdere retourafhandeling) rechtstreeks per e‑mail op dirk.debast@gmail.com zodra de beoordeling is afgerond. U hoeft op dit moment niets meer te doen; wij zorgen ervoor dat uw case nu met voorrang wordt opgevolgd. Regards, Kelly M. Support Team Klachten Dec 12, 2025, 10:01 AM EST

D. D.

Naar: BestDealsBig (Customer-star)

12/12/2025

Ok bedankt !

D. D.

Naar: BestDealsBig (Customer-star)

18/12/2025

ik kreeg van u volgende antwoord: Op wo 17 dec 2025 om 13:59 schreef Kelly M. (Customer Star) [support@customer-star.com]: Kelly M. (Customer Star) Dec 17, 2025, 7:59 AM EST Beste Dirk,   Hartelijk dank dat u contact met ons heeft opgenomen en de tijd heeft genomen om de retourverzendkosten na te kijken.   Wij begrijpen uw zorg over de verzendkosten. Toch willen wij graag ons retourbeleid verduidelijken:   Wij vergoeden de retourverzendkosten alleen in gevallen waarin het product een fabricagefout heeft of beschadigd aankomt. In dergelijke situaties vergoeden wij de portokosten zodra we het geretourneerde artikel hebben ontvangen.   Voor retourzendingen om andere redenen – zoals van gedachten veranderen of wanneer het product niet aan persoonlijke verwachtingen voldoet – dienen de retourverzendkosten door de klant zelf te worden geregeld en betaald. Wij raden u aan om bij verschillende vervoerders de tarieven te vergelijken, omdat deze sterk kunnen verschillen en u mogelijk een voordeligere optie vindt dan de prijs die u nu heeft gekregen.   Helaas kunnen wij op dit moment geen vooraf betaalde retourlabels aanbieden.   We hebben er alle begrip voor als dit beleid niet ideaal voor u is, en we respecteren volledig elke beslissing die u neemt met betrekking tot de retourzending.   Als u nog vragen heeft of dit verder wilt bespreken, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Regards, Kelly M. Support Team hieronder, mijn antwoord (en graag via platform testaankoop blijven antwoorden aub) Beste Ik betreur ten zeerste deze klant onvriendelijk behandeling. In de kleine lettertjes staat niet vermeld dat de retour kosten 28 euro bedragen en dat is klantenbedrog! Kan U mij een transporteur aanbieden waar de retourkost dan goedkoper is dan 28 euro? Dank voor uw antwoord Dirk


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform