Terug

Retourbon en terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. B.

Naar: Sarindo

24/07/2023

Betreft Bestelling Sarindo.nlOp 3/07/23 bestelde en betaalde ik twee paar oorbellen.Ik ontving enkel een bevestiging van mijn bestelling met het bestelnummer #3756, geen factuur.Het eerste paar werd geleverd op 17/07/23. Dit waren niet de oorbellen die ik bestelde maar een belachelijk goedkope versie van de oorbellen die op jullie site te zien zijn. Ik stuurde dan ook onmiddellijk een mail dat ik maar 1 paar oorbellen ontving en dat deze helemaal niet voldeden. Hierop kreeg ik geen reactie.Op 19/07 ontving ik het tweede paar oorbellen, weer een goedkope versie van de foto op jullie site. Ik stuurde dezelfde dag weer een schrijven met de melding dat beide oorbellen niet voldeden. Ook hierop ontving ik geen reactie of retourbon.Op 21/07/23 stuurde ik weer een mail met de melding dat ik mijn aankoop wilde terugsturen en een terugbetaling verwachtte. Zoals vermeld op de site, vroeg ik nogmaals de retourbonnen voor beide oorbellen aan. Op 24/07 heb ik nog steeds geen retourbonnen of enige reactie ontvangen.Ik ben niet tevreden van de kwaliteit, wil de artikelen terugsturen zodat ik mijn betaald bedrag kan terugkrijgen. Dit kan echter niet zonder een retourbon met jullie gegevens. Nogmaals een dringende vraag voor een retourbon en of terugbetaling van het door mij betaalde bedrag.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform