Geachte mevrouw/heer,
Op 22/09/2025 heb ik in uw online winkel een damestrui gekocht, waarbij ik het bedrag van €39,95 heb betaald.
Bij de levering van het product, die plaatsvond op 03/10/1986, heb ik, na kennis te hebben genomen van de kenmerken ervan, besloten gebruik te maken van het herroepingsrecht. Ik heb u op 04/01/2025 een mededeling in die zin gestuurd per e-mail.
Op 07/09/2025 antwoordde u dat mijn verzoek niet kon worden ingewilligd omdat retourneren alleen mogelijk is naar het magazijn in Azië.
Ik betwist het bovenstaande omdat er in de algemene voorwaarden nergens melding gemaakt wordt van retour naar Azië of extra kosten, buiten de verzendkosten. Ik verzoek u dan ook gevolg te geven aan mijn rechtmatig verzoek om de overeenkomst te herroepen, waarbij ik u bevestig dat het product, onbeschadigd en in al zijn onderdelen compleet, beschikbaar is voor teruggave en ik verzoek u bijgevolg om terugbetaling van de betaalde prijs van €39,95 .
Ik verwacht een antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling.