Terug

Retour

In behandeling Openbaar

Vardi Dante

Start een klacht

Aard van probleem:

Herroeping

Klacht

G. C.

Naar: Vardi Dante

08/10/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 22/09/2025 heb ik in uw online winkel een damestrui gekocht, waarbij ik het bedrag van €39,95 heb betaald. Bij de levering van het product, die plaatsvond op 03/10/1986, heb ik, na kennis te hebben genomen van de kenmerken ervan, besloten gebruik te maken van het herroepingsrecht. Ik heb u op 04/01/2025 een mededeling in die zin gestuurd per e-mail. Op 07/09/2025 antwoordde u dat mijn verzoek niet kon worden ingewilligd omdat retourneren alleen mogelijk is naar het magazijn in Azië. Ik betwist het bovenstaande omdat er in de algemene voorwaarden nergens melding gemaakt wordt van retour naar Azië of extra kosten, buiten de verzendkosten. Ik verzoek u dan ook gevolg te geven aan mijn rechtmatig verzoek om de overeenkomst te herroepen, waarbij ik u bevestig dat het product, onbeschadigd en in al zijn onderdelen compleet, beschikbaar is voor teruggave en ik verzoek u bijgevolg om terugbetaling van de betaalde prijs van €39,95 . Ik verwacht een antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling.

Berichten (3)

Vardi Dante

Naar: G. C.

08/10/2025

Hallo klachten@test-aankoop.be, Bedankt dat je contact met ons hebt opgenomen! We waarderen dat echt. Deze automatische reactie is bedoeld om je alvast snel op weg te helpen. Mocht je na het lezen nog vragen hebben, dan kun je gewoon op deze e-mail reageren – we helpen je zo snel mogelijk verder. Hieronder vind je wat informatie die je wellicht al kan helpen: Verzendinformatie Bestellingen worden doorgaans binnen 1–2 werkdagen verzonden. De levering duurt gemiddeld 6–12 werkdagen. Je kunt je bestelling volgen via deze link: s:vardidante.nl/appsackingmore Is je bestelling als geleverd gemarkeerd, maar heb je nog niets ontvangen? Geen zorgen – stuur ons je bestelnummer, dan kijken we het direct voor je na. Indien nodig regelen we een vervangend product. Niet ontvangen wat je had verwacht? Wat jammer om te horen! Laat ons weten wat er niet naar wens was, dan doen wij ons best om een passende oplossing te bieden. Meer informatie vind je ook in ons retourbeleid: s:vardidante.nlolicies/refund-policy Beschadigd of verkeerd artikel ontvangen? Oei, dat spijt ons enorm! Stuur ons gerust een foto of video waarop het probleem duidelijk te zien is. We zorgen er dan voor dat het zo snel mogelijk wordt opgelost zodra we weer op kantoor zijn. Wil je je bestelling annuleren? Binnen 2 uur na het plaatsen van je bestelling starten we automatisch met de verwerking. Na deze 2 uur is annuleren helaas niet meer mogelijk. Je kunt de producten uiteraard wel retourneren en een terugbetaling aanvragen. Wil je iets retourneren? Geen probleem! Reageer op deze e-mail, dan nemen wij binnen 24 uur contact met je op. Wil je een terugbetaling aanvragen? Zodra wij je retourzending hebben ontvangen, verwerken we de terugbetaling meestal binnen enkele dagen. Als je een track trace-code hebt, deel die dan gerust met ons – dat versnelt het proces. Nogmaals bedankt dat je contact met ons hebt opgenomen! We waarderen je geduld en staan klaar om je verder te helpen met alles wat je nodig hebt. -- Met vriendelijke groet, Sara Vardi Dante klachten@test-aankoop.be wrote: Retour ( s:fonts.googleapis.com) (s:fonts.gstatic.com) (s:fonts.googleapis.com/css2?family=Alegreya+Sans:wght@400;700family=Merriweather:wght@400;700display=swap) ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

G. C.

Naar: Vardi Dante

08/10/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 22/09/2025 heb ik in uw online winkel een damestrui gekocht, waarbij ik het bedrag van €39,95 heb betaald. Bij de levering van het product, die plaatsvond op 03/10/1986, heb ik, na kennis te hebben genomen van de kenmerken ervan, besloten gebruik te maken van het herroepingsrecht. Ik heb u op 04/01/2025 een mededeling in die zin gestuurd per e-mail. Op 07/09/2025 antwoordde u dat mijn verzoek niet kon worden ingewilligd omdat retourneren alleen mogelijk is naar het magazijn in Azië. Ik betwist het bovenstaande omdat er in de algemene voorwaarden nergens melding gemaakt wordt van retour naar Azië of extra kosten, buiten de verzendkosten. Ik verzoek u dan ook gevolg te geven aan mijn rechtmatig verzoek om de overeenkomst te herroepen, waarbij ik u bevestig dat het product, onbeschadigd en in al zijn onderdelen compleet, beschikbaar is voor teruggave en ik verzoek u bijgevolg om terugbetaling van de betaalde prijs van €39,95 . Ik verwacht een antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling. Klantnummer: #VARDI72370

Vardi Dante

Naar: G. C.

08/10/2025

Hallo klachten@test-aankoop.be, Bedankt dat je contact met ons hebt opgenomen! We waarderen dat echt. Deze automatische reactie is bedoeld om je alvast snel op weg te helpen. Mocht je na het lezen nog vragen hebben, dan kun je gewoon op deze e-mail reageren – we helpen je zo snel mogelijk verder. Hieronder vind je wat informatie die je wellicht al kan helpen: Verzendinformatie Bestellingen worden doorgaans binnen 1–2 werkdagen verzonden. De levering duurt gemiddeld 6–12 werkdagen. Je kunt je bestelling volgen via deze link: s:vardidante.nl/appsackingmore Is je bestelling als geleverd gemarkeerd, maar heb je nog niets ontvangen? Geen zorgen – stuur ons je bestelnummer, dan kijken we het direct voor je na. Indien nodig regelen we een vervangend product. Niet ontvangen wat je had verwacht? Wat jammer om te horen! Laat ons weten wat er niet naar wens was, dan doen wij ons best om een passende oplossing te bieden. Meer informatie vind je ook in ons retourbeleid: s:vardidante.nlolicies/refund-policy Beschadigd of verkeerd artikel ontvangen? Oei, dat spijt ons enorm! Stuur ons gerust een foto of video waarop het probleem duidelijk te zien is. We zorgen er dan voor dat het zo snel mogelijk wordt opgelost zodra we weer op kantoor zijn. Wil je je bestelling annuleren? Binnen 2 uur na het plaatsen van je bestelling starten we automatisch met de verwerking. Na deze 2 uur is annuleren helaas niet meer mogelijk. Je kunt de producten uiteraard wel retourneren en een terugbetaling aanvragen. Wil je iets retourneren? Geen probleem! Reageer op deze e-mail, dan nemen wij binnen 24 uur contact met je op. Wil je een terugbetaling aanvragen? Zodra wij je retourzending hebben ontvangen, verwerken we de terugbetaling meestal binnen enkele dagen. Als je een track trace-code hebt, deel die dan gerust met ons – dat versnelt het proces. Nogmaals bedankt dat je contact met ons hebt opgenomen! We waarderen je geduld en staan klaar om je verder te helpen met alles wat je nodig hebt. -- Met vriendelijke groet, Sara Vardi Dante klachten@test-aankoop.be wrote: Nieuw bericht van GREG C ( s:fonts.googleapis.com) (s:fonts.gstatic.com) (s:fonts.googleapis.com/css2?family=Alegreya+Sans:wght@400;700family=Merriweather:wght@400;700display=swap) ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform