Terug

Retour product

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: MediaMarkt

02/08/2017

Ik heb op 31/07/2017 een headset jbl everest 700 gekocht te waarde van 149,99 euroEen dag en een half later sta ik terug bij mediamarkt om hem te retourneren wegens dat ik vreselijke hoofdpijn krijg nadat ik de headset 2-3 uur aanheb wegens de band van de headset (wat ik nooit vroeger had bij andere headsets) maar mediamarkt kortrijk verteld mij dat dit niet mogelijk is wegens hygienische redenen?? Kabels en boekjes nooit uit verpakking gekomen en de headset max 5uur aangehad. Bij andere zaken zoals jullie grootste concurrent coolblue is dat allemaal geen probleen want ik heb het al gedaan ! Ik ging mijzelf op dezelfde dag een nieuwe headset kopen met die waardebon maar wat moet ik er nu mee? Op de zolder zetten en laten bestoffen? Het is onmogelijk om hem een paar enkele uren op te hebben zonder er van af te zien! Uw werknemers in mediamarkt zei al heb je 5 minuten de headset aan mag je hem niet meer terug brengen wegens hygiene ahja ma ik zei dan waarom mag ik dan headsets voor 10 mins uittesten UIT DE VERPAKKING door uw collega's? hij wist natuurlijk hier geen antwoord op, dus u zegt mij dat je deze headphones niemeer mag verkopen want een klant heeft ze gedragen uit de verpakking en de collega's steken het weer in de verpakking en terug in de rekken, maar dat wordt netjes genegeerd, een schande gewoon.Ik verzoek tot een retour van mijn headset voor een waardebon van 149,99 euro zodat ik mij een nieuwe headset kan kopen, dit is anders te belachelijk voor woorden de klantenservice en de service na verkoop!

Berichten (3)

MediaMarkt

Naar: A. C.

02/08/2017

BesteWij hebben uw klacht goed ontvangen.In de winkel te Kortrijk hebben we x-aantal toonzaalmodellen uit hangen zodat deze door de consument kunnen getest worden. Zodat de consument een goede en correcte keuze kan maken naar zijn behoeftes. Eens dat de koptelefoon gebruikt is kan deze helaas niet meer terug gebracht worden. De voorwaarden van de omruilgarantie vindt u op onze website.'Binnen de 14 dagen kunt u met uw kassaticket de door u aangekochte en nog niet gebruikte producten in originele verpakking probleemloos ruilen.':www.mediamarkt.be/nl/shop/Omruilgarantie.Hopende u genoeg te hebben gea¯nformeerdMedia Markt KortrijkSteenpoort 2056 265 670mmkor1-Info@mediamarkt.be

A. C.

Naar: MediaMarkt

02/08/2017

Hoe komt het dan dat ik van jullie modelen in de verpakking mocht uittesten en jullie de verpakking open deden, alarm eraf en mij deze hebben laten testen? Dit is een hygienische probleem hé, jullie moeten dit toestel uit de rekken halen en vernietigen en ik kan gerust aantonen welk toestel, jullie hebben de camera beelden ook. Van een hoofdtelefoon niet als toonzaal model !Zelfde principe dan als u mij het toestel niet wilt laten retourneren. Ik wil gerust men toestel met puur alcohol reinigen zodat er alle "bacterien" er af zijnIk ben niets maar ook niets met dit toestel, ik heb hoofdpijn van dit toestel wanneer ik hem maar 2 uur aanheb, dit is niet normaal ! Jullie kunnen met gemak hem terug nemen, terug verpakken en mij een bon geven en dat ik een duurder toestel koop

MediaMarkt

Naar: A. C.

09/08/2017

BesteWij hebben uw klacht goed ontvangen.Zoals gemeld hier aan de dienst na verkoop en ook aan telefoon kunnen koptelefoons niet omgeruild worden na gebruik.Het toestel was gebruikt en de verpakking had geen verzegeling meer. De voorwaarden van de omruilgarantie vindt u op onze website.:www.mediamarkt.be/nl/shop/Omruilgarantie.Hopende u genoeg te hebben gea¯nformeerdKind regards, Vriendelijke groeten, Cordialement,Media Markt Kortrijk NVPhone: +32 (56) 265-670


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform