Ik heb op 31/07/2017 een headset jbl everest 700 gekocht te waarde van 149,99 euroEen dag en een half later sta ik terug bij mediamarkt om hem te retourneren wegens dat ik vreselijke hoofdpijn krijg nadat ik de headset 2-3 uur aanheb wegens de band van de headset (wat ik nooit vroeger had bij andere headsets) maar mediamarkt kortrijk verteld mij dat dit niet mogelijk is wegens hygienische redenen?? Kabels en boekjes nooit uit verpakking gekomen en de headset max 5uur aangehad. Bij andere zaken zoals jullie grootste concurrent coolblue is dat allemaal geen probleen want ik heb het al gedaan ! Ik ging mijzelf op dezelfde dag een nieuwe headset kopen met die waardebon maar wat moet ik er nu mee? Op de zolder zetten en laten bestoffen? Het is onmogelijk om hem een paar enkele uren op te hebben zonder er van af te zien! Uw werknemers in mediamarkt zei al heb je 5 minuten de headset aan mag je hem niet meer terug brengen wegens hygiene ahja ma ik zei dan waarom mag ik dan headsets voor 10 mins uittesten UIT DE VERPAKKING door uw collega's? hij wist natuurlijk hier geen antwoord op, dus u zegt mij dat je deze headphones niemeer mag verkopen want een klant heeft ze gedragen uit de verpakking en de collega's steken het weer in de verpakking en terug in de rekken, maar dat wordt netjes genegeerd, een schande gewoon.Ik verzoek tot een retour van mijn headset voor een waardebon van 149,99 euro zodat ik mij een nieuwe headset kan kopen, dit is anders te belachelijk voor woorden de klantenservice en de service na verkoop!